Ziekenhuiscrush

Hoi iedereen, vorige maand ergens heb ik voor een week in het ziekenhuis gelegen, nu moet ik om de 3 maanden terug gaan op controle.
Toen ik voor het eerst op controle moest zag ik een jongen lopen in de wachtzaal maar hij had zijn pyjama aan en werd begeleid door de zelfde dokter die ik had, ik wist meteen dat hij hetzelfde had als ik.
Deze maand moest ik weer op controle en weer was hij er maar dan aangekleed in gewone kleren.
Hij was nog mooier dan voordien!
Toen ik klaar was bij de dokter was het zijn beurt en ik stond super dicht bij hem en omg zoo mooi was hij!
Maar er is 1 groot probleem, ik weet zijn achternaam niet, ik weer niet waar hij woont (provincie) en ik zie hem maar om de 3 maanden en de kans is maar 50% want misschien moet hij wel een andere dag gaan.
Wat moet ik nu doen?
Ik weet het echt niet! :frowning_face:
Hem aanspreken in de 5 minuten dat ik hem zie? Zijn achternaam vragen aan de dokter?

Dit is echt net een film.

Maar nee, je kan het niet aan de dokter vragen. Die mag daar namelijk niks over zeggen.
Is hij er de volgende keer weer zeg dan iets van:hé, jij alweer hier. Wat een toeval zeg. En dan praat je, flirt je, wissel je nummers uit, ga je op date, trouw je en leef je nog lang en gelukkig.

Een film? Hahaha films lopen altijd goed af niet? Spijtig dat het geen dilm is maar het probleem is ook dat onze ouders er bij zijn en misschien vindt hij me wel super stom :frowning_face:

Maar wat is er hier zo film aan? Ik weet echt niet wat i moet doen :frowning_face:

Wie weet woont hij wel super ver :frowning_face:

Die dokter ziet je al aankomen :’)
Hij gaat dat echt niet zeggen

Weet ik en de moed omdat te vragen heb ik ook niet hoor hahaha

Nou kijk ik heb een film gezien en daarin gebeurde ook zoiets, vandaar.
En daar spraken ze ook met elkaar, terwijl de ouders erbij waren.

Hahaha misschien wel ja :slightly_smiling_face: en ik weer het niet we moeten meestal wachten in de wachtzaal waar er nog ewn hele hoop andere mensen zijn en als de dokter je roept is da meestal je ousers en jij en niet alleen je ouders :frowning_face: dus de kans is klein dat ik alleen ben met hem

En liep het goed af?

Geef hem anders volgende keer dat je hem ziet een briefje :slightly_smiling_face:

J kan ik doen maar hoe geraak ik zo dicht bij hwm wn is dat nietsuper awkward voor mij? Ik zal hem nooit meer durven aankijken als hij me niet leuk vind! :frowning_face:

Ik denk niet dat die erg ver weg woont, tenzij het natuurlijk een speciaal ziekenhuis is! maar als je hem daar al 2x bent tegen gekomen lijkt die daar vaste patient te zijn! en ach, ziekenhuizen zitten overal, dus lijkt me dat mensen de dichtst bijzijnde kiezen toch?

maar als je hem weer tegen komt, ach begin is een gesprekje dat jullie mekaar alweer tegen komen, en tja kijk of het klikt~

Je komt hem toch nooit meer tegen anders.

En ja, dat is super awkward, maar jij weet volgens mij net zo goed als de rest van dit topic dat er geen andere optie is (behalve dat hij het eerst doet natuurlijk, maar om daar nou van uit te gaan is niet zo slim haha). Dus dan moet je kiezen: of je zoekt contact, of je doet niks. Meer opties zijn er gewoon niet.

Het probleem is dat wij naar DAT ziekenhuis moeten omdat z daar alleen die afdeling hebben ( gewoon uz gent) maar ee komen mensen van antwerpen, brugge, … Naar daar dus wie weet waar hij woont! Ik bwn O bang om zelfs maar hallo te zeggen :frowning_face:

weet ik maar het is zo moeilijk en misachien zie ik hem maar 5 minuten en onze ouders zijn er altijd bij! :frowning_face:

Vraag of hij ook hetzelfde heeft als jou en hoe zijn ervaring daarvan is… kijk hoe hij reageert en probeer achter zijn naam, facebook of nummer te komen.

jaa heb ik ookal vaak aan gedacht maar ik ben echt zooo bang! Ik weet het echt niet meer en als ik het dan niet zeg dan zal ik weer 3 maanden moeten wachten! Ik heb al gezocht op fb en op een fanpagina en zo maar nergens vind ik hem!

wie niet waagt, wie niet wint meid!

En ouders plagen altijd wel een beetje, zijn het je ouders voor. geef gewoon je grenzen aan als ze je er echt mee plagen & als dat je struikelblok is.