ziekenhuis

Hee!
Ik lig in het ziekenhuis, ofja, lig, ik kan alles nog doen, behalve veel bewegen, maar weten jullie wat je allemaal kan doen in het ziekenhuis? Ik heb alle knutselspullen enzo, maar ik weet niet wat ik moet maken! Ideeen? Alvast bedankt! Xx

internet? , boek lezen, praten, tekenen

muziek luisteren, tv kijken

op gs in “de slow zonder enige bedoeling” kijken, dan heb je waarschijnlijk de hele dag iets te doen als het zo doorgaat :stuck_out_tongue:

Download een verslavende serie!
Ga een taal leren die je altijd al hebt willen leren.

film kijken, boek lezen, internet, spelletjes doen als er nog meer mensen bij je zijn? (:

tekenen :slightly_smiling_face: Stijlboek maken (vraag om tijdschriften), Skypen met vriendinnen, Film kijken, serie kijken idd :slightly_smiling_face:

download alles afleveringen van gooische vrouwen! haha (:

Ik heb alle afleveringen van seizoen 7 van desperates housewives net gekregen! Ben ik nog wel even zoet mee! Hihi Dankjulliewel! xx

en dan up ik dit topic voor mij!! haha :’) ik ben verslaafd geweest aan die lucky paper stars, miss dat ik daar maar weer aan begin… maar dan moet ik dus nu nog dat papier hebben, waar kan je dat halen op 2e kerstdag? Want ik lig er morgenochtend al…