Ziekenbezoek

Halloo!

Begin dit jaar leerde ik een jongen kennen, we gingen al snel veel praten enzo, heel gezellig, en laatst zijn we naar de film geweest, en ik vind 'm heel erg leuk.
Maar nou moest hij gisteren naar het ziekenhuis, er is iets mis met zijn hart, en dat moest geopereerd worden. Morgen komt hij weer thuis, en nou vroeg ik me af of het dan normaal is om op ziekenbezoek te gaan? Dus om er gewoon eventjes langs te gaan met iets lekkers ofzo. Een vriendin van me stelde dit voor, maar, we hebben eigenlijk nog niks. Dus, vandaar dat ik het hier even kom vragen, wat vinden jullie hiervan?

Ik zou het gewoon doen. Het is een aardig gebaar.

Ik denk dat hij het alleen maar heel lief vindt?:slightly_smiling_face:

ik denk ook dat hij het alleen maar leuk vind! Een ziekenhuis is niet heel gezellig, en als er dan een leuk meisje langskomt ? :slightly_smiling_face:

Tuurlijk! Moet je doen! Je wil toch ook weten hoe het met hem is?

Ik vindt het een heel leuk gebaar! Ik zou denken dat hij het alleen maar leuk zou kunnen vinden. :slightly_smiling_face:

tuurlijk moet je gaan! :slightly_smiling_face:

Gaan! Maar misschien wel eventjes van te voren bellen? Ik kon het niet zo waarderen dat toen ik ziek was, in een oversized shirt op de bank lag te snotteren mijn date langs kwam. :slightly_smiling_face:.

Als je hem leuk vindt, moet je het gewoon doen.
Weet hij in ieder geval hoe je in elkaar zit (behulpzaam, geïnteresseerd etc.)