Ziekelijke jaloezie.

[quote author=Kimmiieee link=topic=134511.msg[quote author=OHEMDJIE link=topic=134511.msg[quote author=OHEMDJIE link=topic=134511.msg4097868#msg4097868 date=1252941997]#msg[quote author=OHEMDJIE link=topic=134511.msg4097868#msg4097868 date=1252941997] date=1252941997]#msg[quote author=OHEMDJIE link=topic=134511.msg[quote author=OHEMDJIE link=topic=134511.msg4097868#msg4097868 date=1252941997]#msg

Gelukkig heeft mijn vriend dat niet, dat hij gaat zeggen: wat een lekker wijf ofso. Hij kijkt soms zelfs weg als er veel bloot in komt om mij nite kut te laten voelen dus dat vind ik wel onwijs lief. Hij doet ook veel om mij goed te laten voelen maar toch zie ik dat allemaal niet. Ik denk alleen aan de negatieve dingen zoals net, hij zei dat hij naar familie moest en niet kon komen en belde daarna nog 2x en zei hele lieve dingen, maar ik dacht gelijk: hij doet dit omdat hij wat achterhoudt! Hoe idioot kan je zijn als je zo denkt :frowning_face: Ik haat mezelf soms echt voor mijn denkwijze maar het is zo ongelofelijk moeilijk om er ook echt 1 2 3 wat aan te doen.

[quote author=Kimmiieee link=topic=134511.msg[quote author=OHEMDJIE link=topic=134511.msg[quote author=OHEMDJIE link=topic=134511.msg4097868#msg4097868 date=1252941997]#msg[quote author=OHEMDJIE link=topic=134511.msg4097868#msg4097868 date=1252941997] date=1252941997]#msg[quote author=OHEMDJIE link=topic=134511.msg[quote author=OHEMDJIE link=topic=134511.msg4097868#msg4097868 date=1252941997]#msg

Love you 2 lieffie :kissing:

geloof me leer hem te vertouwen. want hoe meer je bang bent om hem kwijt te raken hoe eerder dat gebeurt…dus doe dat niet…
als die niet van je zou houde waarom zou die dan nog bij je blijven?dan haed die het toch allang uitgemaakt;)so don’t worry:)

Je wil echt niet weten hoe erg je op mij lijkt.

Ik kan je dus ook geen tips geven. En zelfs als ik dat zou kunnen, zou ik gewoon maar hypocriet overkomen want dan zouden het tips zijn die ik zelf niet eens gebruik. Maar ik begrijp dus echt wel hoe moeilijk het is om van je jaloezie en achterdochtigheid af te stappen …

Nouja, mijn vriend is zoals hij het zelf noemt een vrouwengek… maar de laatste tijd valt het mee, lijkt wel of hij volwassener wordt/meer rekening met mij houd =)
Maar als hij zegt dat hij naar familie gaat, dan moet je hem erop vertrouwen dat hij naar familie gaat =) je zegt t zelf al, he gedachten is idioot =) je moet die dingen proberen uit je hoofd te zetten meid =) en misschien is het wel goed voor je wat te gaan doen als hij naar zn familie of iets dergelijks is zodat jij ook bezig bent en daar misschien minder aan denkt?

Schrijf 20 positieve dingen aan jezelf op
schrijf vervolgens 5 negatieve aan jezelf op met daar achter hoe je het gaat verbeteren *kies dus punten uit die je kan verbeteren haha :stuck_out_tongue:*
Lees vervolgens 100x de positieve dingen op & voer je verbeteringen door

^ helpt om zelfverzekerder te worden :slightly_smiling_face: Als je zelfbeeld hoger is, is het makkelijker om minder jaloers te zijn :slightly_smiling_face: Zo weet je wat jij hem te bieden hebt & is het makkelijker om los te laten dat anderen hem zomaar kunnen versieren :slightly_smiling_face:

*je kan eventueel ook 20 punten aan hem vragen, maar dat mag pas nadat je zelf dingen opgeschreven heb ;-)*

@ anousz:

Ik probeer hem ook echt te vertrouwen en soms lukt het ook wel aardig maar momenten zoals nu niet meer. Ik ga dan allemaal dingen in me hoofd halen die fout kunnen gaan en zo denk ik zoveel verder over dingen die hij niet eens in gedachte heeft snapje.

@ EvilPixie:

Ben blij dat je het begrijpt want ben soms wel bang dat mensen me idioot of gek vinden(wat ik ook wel ben eigenlijk) en dat ze me niet snappen. Heb jij het dan ook zo erg? Op mijn manier?

@ Kimmiieee:

Ik geloof wel dat hij naar familie ging maar ik denk dan: Hij vindt het niet eens erg dat hij niet bij me kan zijn, hij vind het vast fijn dat hij me niet ziet enzovoort enzovoort :frowning_face: Ik ga ook vaak wat doen als hij niet bij me is, maar ik blijf gewoon echt 24/7 aan hem denken. Waarvan 3/4 van de tijd alleen negatief denken.

@ icexprincess:

Haha ja dat trucje heb ik al 1000x maal geprobeerd en ik moet toegeven dat het werkt maar dat het maar voor even werkt. Ook als mijn vriend mijn complimentjes geeft, voelt het echt onwijs goed voor even en daarna pleur ik weer zo gezegd van de zevende hemel weer naar beneden. Het lijkt alsof er een duiveltje op mijn linker schouder zit, die mij steeds slechte dingen influistert. Een stemmetje dat me steeds negatief laat denken en daar wordt ik echt zo gek van.

Vandaag zit hij op school tot half 5. Hij is gisternacht bij zijn zus wezen slapen en gaat na school weer daarheen om zijn auto op te halen ofso zei hij en ik denk dan weer gelijk: shit, nou gaat het zo lang duren voordat hij terug thuis is, dan wordt het al 7 uur en dan kan ik hem niet meer zien, hij gaat zeker expres langzaam aandoen… :frowning_face: Ik heb ook niets van hem gehoord tot nu en wacht al uren op een smsje, kan je nagaan hoe erg het is. Ook zit ik hele in me bed te stressen om dit: Hij zat 2 jaar lang op een school waar maar op de hele school 3 meisjes zaten en dat waren meer van die ‘‘manwijven’’ als je snapt wat ik bedoel. Dus hij is het niet gewend om zo in de meiden te zijn enzo en nou is hij van opleiding verandert en zit hij op een school waar 70% ALLEEN meiden zijn. En meiden waarvan je bij ieder individu denkt: Waaaauw… Ik ben gewoon zo ongelofelijk bang dat hij hun nu leuker gaat vinden, of verliefd gaat wordt op 1 van die meiden ofso :frowning_face:

Ik heb wel dat als er een film opkomt, met teveel naakt, en hij kijkt, dat ik flip. Klinkt echt heel raar, maar ik wil dat gewoon niet. Hij zet dan wel een andere zender op, maar ik voel me eigen écht klote naderhand. Ik vertrouw mijn vriend wel, maar ik wil dat gewoon niet. Ach wij meiden zitten gewoon een beetje raar in elkaar XD

Maar wat mij opvalt, is dat je zo bang bent om hem te verliezen aan een ander, hij houdt van je, en als probeer eventueel een heel goed gesprek met hem aan te gaan, vertel wat je dwars zit. Schrijf de punten op die je wilt ‘‘bespreken’’ en wat je dwars zit.

Haha hier nog 1 met de films en videoclips. Ik wordt dan echt sago alsof HIJ expres dat bloot in heeft laten voorkomen ofso :stuck_out_tongue: Belachelijk gewoon.

Jaa ik ben idd echt onwijs bang hem te verliezen, en vooral aan een ander. Ik ben ook bang voor vergelijking en verandering. Dus ik wordt gek als het een keer anders gaat dan normaal. Zoals een voorbeeld: Hij neemt vaak de telefoon op als hij ziet dat ik het ben met: hee liefje, schatje, vrouwtje van me enzo en als hij dan 1x zegt: heee zonder iets, dan zeg ik al gelijk: waarom doe je zo :s? Wat is er aan de hand? Gelijk val ik hem aan terwijl er dan altijd niets aan de hand is.

En nu… Lag ik net in me bed beetje te huilen want ik had niets van hem gehoord en ik toen zelf een smsje gestuurd rond 12 uur want ik wist dat hij dan pauze had, maar ik krijg gewoon niets terug. Ik denk dan gelijk weer: Hij is zeker met die meiden daar, ze leren elkaar nu vast kennen en hij gaat hun leuk vinden. Hij heeft niet eens door dat ik heb gesmsd of beter, hij heeft het wel gezien maar negeert me gewoon!

Zo moeilijk nu en ik kan soms gewoon UREN wachten in me bed op antwoordt :frowning_face:

haha
nou heb ik nog nooit film met hem gekeken waar veel naakte dingen in voor kwamen maar als we dan tmf kijken en er komen van die meiden langs in bikini’s doe ik wel is gewoon voor de grap me hand voor zijn ogen en zeg dan van oehh dit is veels te spannend voor jou…
hoewel hij dan niet eens kijkt ofso x] maargoed dan gaat ie me altijd kusjes geven als ik dat doe

oke hier heb je niet veel aan zie dit dus maar gewoon als een up =]

Ik denk dat als je aan je zelfbeeld werkt de jaloezie ook minder word

Jaa dat is ook het moeilijkste gelijk :stuck_out_tongue: Want mijn onzekerheid zit te diep van binnen, ik ben altijd wel beetje onzeker geweest maar in de eerste anderhalf jaar dat we samen waren, heb ik echt maar misschien 1x aan hem getwijfeld ofso, kan je nagaan…

Even update om mijn verhaal kwijt te kunnen want voel me zwaar klote :frowning_face:

Ik had dus een smsje gestuurd rond 12 uur in de middag en kreeg niets van hem terug. Ik begon me al helemaal te stressen enzo en hij belde mij toen om 3 uur. Hij zei dat hij eerder uit was en aant wachten was op zijn zus maar mij even wou spreken enzo ik vond het echt onwijs lief en we gingen beetje praten en ik vroeg toen of ik hem vanavond zou zien en hij zei dat hij het niet wist en dat vond ik wel jammer en kut dus ik vroeg of hij het wou proberen en hij zei dat hij dat zou doen en dat hij me sowieso zou laten horen met een ja of nee.

Ik voelde me dus best kut maar ging me gewoon klaarmaken enzo want ik hoopte echt dat ik hem zou zien. Ik heb hem in 3weken maar 3x gezien door de Ramadan en door zijn familie waar hij steeds heen moet maargoed, ik wachtte dus de hele tijd een belletje met een ja of nee maar kreeg niets van hem. Het werd 5 uur, 6 uur, 7 uur en steeds later!

Opeens zie ik hem rond 10en online komen. Ik stond op offline en mijn nicht was ook online dus ik vroeg aan haar of hij met hem wou praten (ze hebben een goede band) en ze deed het en hij deed heel leuk en lollig enzo en zei dat hij thuis was. Ik voelde me toen echt onwijs kut want hij was gewoon thuis maar had mij niet gebeld, niet gesmst en deed niet eens de moeite om mij te laten weten of ik hem zou zien of niet eens een ‘‘sorry’’. Ik werd echt woest en opeens belde hij mij rond 10 over 10. We gingen even praten en hij deed al kut want hij was half aant omkleden en had mij op luidspreker en ik deed ook best kortaf want ik voelde me kut dat hij me gewoon had laten zitten. Dus hij vroeg hoe het ging enzo en hij zei dat het wel redelijk met hem ging omdat hij me miste en ik zei dat ik hem ook miste en ik vroeg hoe zijn dag was en hij zei dat hij tot ongeveer 9 uur bij zijn zus was en het wel leuk heeft gehad dus ik zei: trouwens, je zou mij toch laten weten of ik je zou zien :anguished:?

Hij: ECHT? :face_with_raised_eyebrow: Ik: jaa :anguished:? Hij: oooh echt sorry schat, ik wist echt niet dat ik had gezegd dat ik je ook zou laten weten als ik niet kon, sorry :frowning_face: Ik zei heel kortaf: geef niet. Hij: sorrrrry! Ik: is niet erg maar ik miste je en ik wachtte op je. Hij: sorry maar ik was het echt vergeten!

Naja ik ging er niet zo op in want ik wou aan de ene kant ook geen ruzie. En toen gingen we beetje praten en zei hij opeens dat hij morgen in een andere stad moest gaan werken, half uur hier vandaan :anguished:? En dan issie pas 7 uur thuis van zijn werk ofso dus zie ik hem waarschijnlijk ook niet! Ik zei toen: ik heb je al zo lang niet gezien :no_good_woman: Wanneer gaat daar verandering in komen? Hij: ik weet het niet schat, je weet dat ik wel bij je wil zijn bla bla bla en ik raakte beetje geïrriteerd en voelde me echt niet goed (door mezelf) en reageerde dat een beetje op hem af, dus hij zei dat hij ging slapen en hing een beetje minder close op als gisternacht

Nou voel ik me echt kut en ik net zelfs gehuild :cry: Ik snap het gewoon niet, het lijkt alsof hij geen moeite doet om mij te zien ofso. Wat vinden jullie? Zit ik mezelf een beetje gek te maken of is wel logisch dat ik me kut voel?