zieke ziel, een verhaal over een meisje die erg onzeker is. als je wilt mag je het verhaal helpen verder maken,of zeg even als je het goed vind dat ik verder moet gaan =$ x
hoofdpersoon:
Sophie ~ meisje ~ 15 ~ knap ~ onzeker.
Sophie is op de camping in Frankrijk.Ze voelt zicht een beetje alleen. het is nacht,haar broertje is naar de animatie,en haar ouders zijn gaan stappen. Sophie loopt maar even uit verveling naar het zwembad,ze ziet daar een groepje jongeren zitten ze is nogal onzeker,en durft niet zo snel vrienden te maken.maar het groepje jongeren roept haar erbij. Sophie loopt voorzichtig naar het groepje toe. Ze ziet dat er 3 meisjes en 4 jongens zitten.De meisjes zien er heel erg knap uit. En de jongens ook,maar eentje springt eruit bij Sophie. "wat kom je hier doen?"vraagt een jongen. Sophie antwoord rustig’ik verveelde me een beetje,en ik kon niet slapen, en jullie?’,de jongen kijkt haar raar aan en vraagt of ze een slokje van zijn drank wilt.‘nee dankje’ “drink je niet? vraagt de jongen” ‘nee zegt Sophie’ hahaha! wat een watje hoort ze de meisjes op de achtergrond roepen. “oke dan. een paar slokjes kan wel”,als Sophie een paar slokjes heeft genomen voelt ze zich wat dizzy, ‘wat zit hierin?’
“ohh, drank enn een pilletje”, sophie kijkt hem een beetje verbaasd aan. de jongens lopen naar de meisjes toe, een setje loopt weg. ze lopen naar een dood lopend steegje. en nog 2 andere gaan ook weg. dan staat Sophie daar nog met ene anders meisje en 2 andere jongens. Het meisje gebaart naar een van de jongens dat hun nu ook moeten gaan,en ze lopen ook weg.
“zo daar staan we dan” sophie heetten je toch…
‘ehmm jaa, en hoe heet jij?’ Sophie vraagt het een beetje voorzichtig.ze is eigenlijk een beetje bang.
“leuke naam ^^”, ik ben dion, “zullen wij ook even ergens heen gaan”
‘sophie kijkt hem aan’, maar voordat ze kan antwoordde trekt hij haar al mee…