Zieke moeder

Hoi. ^^

Mijn moeder heeft al 9 jaar MS. Maar nu heeft ze een tijdje geleden tegen mij en mijn broer verteld dat ze naar de dodelijke vorm ervan kan gaan zegmaar, dat heeft haar neuroloog verteld.

En toen heeft ze ook gezegd dat als het zover komt en het gaat echt niet meer dat ze dan euthanasie wilt laten doen. Ik begrijp dat heel goed en ik zit daar soms wel mee.

Maar nu heeft ze vanmiddag gezegd dat haar neuroloog in het ziekenhuis heeft gezegd dat het misschien nog ongeveer 5 jaar duurt voordat ze in de dodelijke vorm komt, en dat ze dan nog ongeveer dus 5/6 jaar te leven heeft zoals het er toen uitzag. Nu ging het een jaar heel goed, alleen nu gaat het weer slechter.

Ik voel me er echt zo rot over. =(

hee,

Ik weet hoe je je voelt, mijn moeder heeft het ook

Erg is het he. Jij in ieder geval sterkte!

jij ook! ik moest gewoon huilen toen ik het las. mijn moeder heeft het ook al best lang maar als je het zo leest komt het wel erg naar boven

aaahh sorry dat was niet de bedoeling met mijn topic!

nee dat weet ik joh hihi, mijn moeder heeft het ook al bijna 9 jaar. Is echt een kut ziekte

ja idd ik vind het ook een vreselijke ziekte. maarja ik ga nu slapen bedankt voor je reactie! :slightly_smiling_face:

Mijn zwager heeft ook MS. Maar bij hem speelt het nog niet zo hevig op en geen dodelijke vorm etc.
Dus ik kan me helaas niet echt in je inleven, het lijkt me heel moeilijk. Maar in ieder geval heel veel sterkte!

heel veel sterkte!

Wat erg! Heel veel sterkte!

heeel veel sterkte

Ah wat erg!
Ik weet hoe het is om je 1 van je ouders te verliezen aan een dodelijke ziekte. Dus voor een groot gedeelte weet ik hoe je je voelt!
Heel veel sterkte! Ook voor je moeder C:

Hier heb ik niets aan toe te voegen.

Super veel sterkte !

En ik hoop dat de dokters er flink naast zitten, en jou moeder nog lang & gelukkig leeft samen met haar gezin !

Heel veel sterkte en geluk. Laat jullie nog een mooie toekomst tegemoet komen :four_leaf_clover:

Sterkte, ik weet ook hoe je je voelt. Mijn vader heeft het ook al sinds zijn 19e. Hij is nu 47.

Dankjewel allemaal! :slightly_smiling_face: