Ziek

Ik ben vandaag thuisgebleven omdat ik ziek ben en gister ook.
Alleen vanmorgen ging het wat beter maar nu ben ik weer duizelig + buikpijn.
dus zal ik morgen naar school gaan of thuisblijven?

Mmm zal ik weer naar school gaan morgen of thuisblijven.
het liefst blijf ik natuurlijk thuis maarja het is ook zo raar om 3 dagen ziek te zijn ofniet? :anguished:?

maargoed hoe was jullie dag vandaag?

Vraag je nou serieus aan ons of je morgen thuis moet blijven? Als jij je morgen nog niet goed voelt blijf je toch thuis, voel je je wel goed dan ga je gewoon naar school.

Hoi! Ik ben ook ziek :’(
Is trouwens helemaaal niet raar hoor, als je ziek bent ben je ziek.
Juist alleen maar gênant om morgen naar school te gaan en tegen de middag weer naar huis te gaan(vind ik) omdat je niet lekker bent!
Wat heb jij?

Hele erge buikpijn + duizeligheid.

en jij? hoelang ben jij al ziek dan :astonished:

daar is toch niks raars aan om 3 dagen ziek te zijn? bij mij in de klas zijn heel vaak mensen wel 1 week ziek. maar je moet gewoon kijken hoe je je morgen voelt en als je je goed voelt ga je naar school en anders blijf je thuis :’]

Oh… Vraag je nou echt aan ons of je morgen thuis moet blijven of naar school moet gaan? Sorry hoor, maar ik neem aan dat je zelf ook wel een stel hersenen in je hoofd hebt zitten om dat te bedenken. En daarnaast, hoe kunnen wij nou voelen wat jij voelt? We kunnen dus nooit voor jou beslissen.
Beetje zinloos topic dit.

ik ben net een week in bed gelegen met griep. Voel ik me beter in het weekend krijg ik buikgriep op maandag en dan krijg ik een mail van iemand op school ivm verplicht groepswerk …die persoon gelooft niet dat ik ziek was. Terwijl ik gewoon een doktersbriefje heb. Hij dreigt ermee om me uit de groep te zetten omdat ik “ongewettigd afwezig” was. WAT EEN SUKKEL. ik heb gewoon een doktersbriefje hoor.

Srry moest ik ff kwijt