Ziek..

Hooi,
Ik ben al sinds begin januari ziek. we dachten eerst ook dat ik pfeiffer had, ik heb bloed geprikt maar daar kwam niks uit. Dan moest het dus gewoon een griep zijn maar die had allang over moeten zijn. Ik heb soms koorts, ben heel erg moe, misselijk, duizelig (ben ook soms bijna flauw gevallen) en soms hoofdpijn, buikpijn en keelpijn. En ik heb, ja het klinkt misschien een beetje raar maar ik heb soms een soort pijn in m’n benen.

Ik vroeg me af of iemand dit ook heeft of weet wat het kan zijn.

Liefs

ik weet het niet ik zou naar de ziekenhuis gaan of zo

liefs…

klink idd als Pfeiffer.
Maareh, ik heb ook altijd wel last van die dingen hoor(alleen geen koorts), misschien ben je gewoon oververmoeid ofzo.

oververmoeid denk ik niet. maar ik dacht eerst ook dat het pfeiffer was maar dat was het dus niet…

ga naar de dokter?

pfeiffer is pas na een aantal dagen aantoonbaar in bloed, oid. weet niet precies, maar zou kunnen zijn dat je het wel hebt
Kan ook een broertje/zusje van pfeiffer zijn, maar daar weet ik niet zoveel van [a]
iig, héel veel beterschap
heb die symptomen trouwens ook, maar ik heb pfeiffer, dusja x)

Ben ik al geweest maar die zei dat het gewoon een griep was. maar ik ga deze week weer naar de dokter

hoe laat ga jij altijd slapen? Ik denk dat je oververmoeid bent.

Ja dat zou ook kunnen… vervelend dat je pfeiffer hebt, heel veel beterschap!

Dat kan eigenlijk niet. Want ik ging ervoor niet laat naar bed. En nu omdat ik zo moe ben slaap ik 's middags een paar uurtjes en 's avonds ga ik al om 8 uur slapen…

dankje ^^
je kan misschien ook even kijken op het forum van www.ziektevanpfeiffer.nl . Gaat niet alleen over pfeiffer, maar ook over een aantal broertjes en zusjes enz., misschien heb je daar wat aan

Hoe lang duurt het eigenlijk voordat Pfeiffer weer over is?

het zou idd oververmoeidheid kunnen zijn, maar ik vind 't wel raar dat je soms koorts hebt.

dat is verschillend. sommige hebben er langer dan een jaar last van en sommige maar 1 week ofzo.

Ik zal ff kijken. dankje!

Als ik ziek ben, ben ik niet langer als 2 dagen ziek.
ik zou naar de dokter gaan als ik jou was & als die niks vind ziekenhuis ofzo.

weetje dat het nutteloos is om het hier te vragen? ^^
niet lullig bedoelt, want opzich mag je het best wel vragen hoor…
maar kijk, strax zegt iemand iets dat best wel erg is…
Terwijl het helemaal niet zo is…
het enige beste is;

ga naar de dokter meid…
als er niks uitkomt, moet je wachten.
tenzij alles heel erg wordt en je er echt last van hebt, ga je terug.
dan kan je uiteindelijk worden door verwezen naar het ziekenhuis.
meer kan je opzich niet doen…
zij hebben er verstand van.

Ik zou echt even naar het ziekenhuis gaan.

Jaa ik snap wat je bedoeld :stuck_out_tongue: maar ik vroeg me alleen af of hier mensen zijn die dezelfde verschijnselen hebben en weten wat voor ziekte ze hebben. ik ga deze week ook weer naar de dokter

Ik had pfeiffer in de zomer. Het is over gegaan en nu heb ik een groter probleem: chronische pijn en vermoeidheid + krakkend lichaam.

Ik loop nu al maanden in en uit en de dokter zegt steeds het is vast van de pfeiffer en iedereen vind dat ik me aanstel omdat ze niks kunnen vinden.

Wat zei de dokter precies? Waarvoor hebben ze getest?
Ik heb ongeveer het hele bloedprikblad al gehad XD