ziek

hey allemaal,
ik was laats verkouden en toen ik gister ochtend wakker werd ging ik mijn neus snuiten er kwam oranje snot uit :S het was geen bloed ofzo maar gewoon fel oranje snot.En mijn snot stinkt ook, Ja je leest het goed MIJN SNOT STINKT echt verschrikkelijk. ik rook het de hele tijd eerst wist ik niet wat er zo stonk & je wilt niet wete hoe ik erachter kwam.
ik heb ook hele erge hooftpijn al 3 dagen lang weet iemand wat ik heb?
ik heb er ook al naar gegooglet maar er kwam niet echt iets nuttigs

ps; ik wil wel naar de dokter maar dat komt nu ff niet uit dus dat is even geen optie.

tel it youre mom :’)

Gewoon een verkoudheid/griepje gok ik. Kijk het ff een weekje of wat aan en dan kan je altijd nog naar de dokter.

mss is er iets ontstoken en was het snot met etter ofzo…
toch zou ik nr de dokter gaan…

Het beste is toch naar de dokter gaan. (:
Of als je echt niet naar de dokter kan, kun je naar de dokter/verpleegster bij jou op school gaan, iemand moet het echt eens bekijken, want zoals je het nu vertelt, ziet het er niet goed uit. =$

Misschien helpt het als je je sinussen eens spoelt:
Zoek een bekertje of een kommetje met een lange slurf (weet even niet hoe je dat noemt xD), doe lauw water in het bekertje/kommetje (je wilt het niet heet of koud hebben!) en wat munt. Hou je hoofd schuin boven een lavabo en giet het water in een neusgat. Je voelt dat water dan door je sinussen gaan en dan komt het er langs het andere neusgat uit. Het voelt super raar aan en het ziet er ook mega freaky uit, maar het werkt heel verfrissend. Ik heb het eens geprobeerd toen ik wat verkouden was en ik voelde me daarna heel wat beter. (Ik heb het wel zonder munt gedaan) Ik heb geen idee of het heeft geholpen, maar je kan het altijd eens proberen (;

bedankt allemaal !!