ziek worden

Morgen heb ik een moeilijk examen en ik kan er echt niks van, hoe kan ik lang ziek worden zodat ik andere examens ook niet moet maken?

Dankje

Wauw, een examen kan ik nog ergens begrijpen maar waarom wil je ze allemaal niet maken!?

u fckn idiot.

Je begrijpt toch zeker zelf ook wel dat dat geen oplossing is?

Ik was één keer echt ziek voor een schoolexamen. Klinkt raar, maar dat is echt geen pretje. Je moet het alsnog inhalen, maar oke. Als je je dan toch ziek wilt melden, fake het dan gewoon. Ga vanavond nog naar je ouders en zeg dat je koppijn hebt, wss denken die dat het wel mee valt. Zorg er dan voor dat je vroeg gaat slapen (niet slapen maar gewoon in je kamer zitten, zodat het lijkt voor je iuders dat je slaapt). En wordt dan nog 3x in de nacht wakker met heel veel hoofdpijn en ga dan bij je ouders zeuren. Zet bijv. je wekker om 1 uur, half 3 en 5 uur. Als je dan s ochtends wakker wordt en je zegt tegen je ouders dat je nog hoofdpijn hebt, dan nemen ze je wss wel serieus en dan kunnen ze je ziek melden.

Dit trucje deed ik echt super vaak in de eerste klas als ik geen zin had in school haha. Succes dermee

Als je er negatief over denkt (‘ik kan er niks van’) gaat het sowieso niet lukken, denk positief en probeer het gewoon! Het is geen ramp om het niet te halen. Als je helemaal niet gaat haal je 't sowieso niet :wink:. En wie weet haal je gewoon een prachtig cijfer en kan je straks trots zijn op jezelf dat je toch bent gegaan.

lol ik zie nu dat dit topic al een paar dagen oud is. w/e

Je weet dat je je examen uiteindelijk toch wel moet maken? Thuis zitten schiet je niks mee op hoor

Serieus… :cold_sweat:

Waarom wil je lang ziek worden als je ook gewoon kan doen alsof, of is je vraag juist hoe je kan doen alsof?

Niet, je moet gewoon je best doen en aan het werk gaan… Niemand haalt een diploma door een examen uit te stellen met ziek zijn.

Wat heb jij uiteindelijk gedaan?