ziek worden van hem missen

ik voel me sinds gisteravond heeel klote,
buikpijn misselijk . en dat komt omdat mn
crush een week weggaaat en nu dus in de
bus zit en mn bf gaat ook… (voor school)
en ik ben zo bang dat hij iemand anders
leuk gaat vinden… ik mis hem zo! :frowning_face::frowning_face::frowning_face::frowning_face:

Och arme
Ik zie mijn vriend voor 3 weken niet XD
Maar, als je hem vertrouwt komt het toch goed?
Zo word het niks natuurlijk.

Hmm, als hij nog nooit is vreemdgegaan, waarom zou je hem dan wantrouwen?

Dat misselijke/buikpijn achtige gevoel heb ik ook! (mijn vriend ook trouwens).
Niks aan te doen, 't betekent alleen dat je megaveel van 'm houdt en je hem niet wilt missen!

weetje ik begrijp het wel hoor. ik heb ook hetzelfde maar bij mij komt het inderdaad ook omdat ik hem niet echt vertrouw (ik ken hem namelijk ook niet zo goed).
maar ik heb ook niks met hem maar hij zegt wel dat ie me leuk vind enzo. dus telkens als hij met een meisje is, of een vriendin van mij ben ik heel bang dat hij iets gaat doen ofzo. Echt, ik heb nu al drie dagen niks gegeten en ook niet geslapen omdat het telkens door mijn hoofd spookt dat ie iets met meisjes aan het doen is enzo.

crush? bedoel je dat hij je vriendje niet is?
ja dan ben je meestal onzeker als hij niet in je buurt is
dat heb ik ook.
gewoon afleiding zoeken en hopen op het beste :slightly_smiling_face:

ik vertrouw hem zeker wel, en ben ook niet bang dat ie iemand anders leuk gaat vinden ofzoo,
maar mis hem zoooooooooo erg ;(

Qua missen snap ik wat je bedoeld, dat je eigenlijk aan niks anders kan denken dan aan hem, maar buikpijn niet.
Nouja, op het moment wel, kutmenstruatie
wat hierboven ook al is gezet, hem wantrouwen is niet goed in een ( beginnende of aankomende ) relatie.

Ik weet echt hoe jij je voelt! :hugs: Had laatst zo’n enorm kutgevoel en kon niet stoppen met aan hem denken, en ik kon niet stoppen met huilen. Maar maak je nou maar geen zorgen want dat lost niks op, geef jezelf rust, komt echt goed :sob::muscle: xx