Dus ik ben ziek en ga zeker morgen nog niet naar school…
Ik kan niet veel doen, gewoon wat computeren, tv kijken, lezen etc.
Maar hebben jullie ideetjes wat je kan doen als je ziek bent? bv. op de computer ofzo?
Nouja meestal als je ziek bent dan heb je niet echt zin om andere dingen te doen als computeren, lezen en niksen dus…
x) dus je weet al dat je morgen ook ziek bent> xD
heb je een toets ofso?x)
nou ga uitzieken!
Maar je kan zelf toch ook wel wat bedenken… en er is een geel antiverveeltipstopic
beterschap!
Volgens mij zijn hier al honderdduizend topics over, dus ik zou beginnen om die maar eens door te pluizen, dan vermaak je je wel een tijdje! (: beterschap!
Ben je ziek? Ga slapen.
Als ik ziek ben heb ik geen zin in ganzenborden en gamen en internet.
Ik kan niet de hele dag slapen…
Ik heb griep, ik vraag voor dingen die je liggend kan doen zonder in te spannen, leuke dingen op de computer enzo…
kijk anders in het verveel topic bij crea bea?
kijk anders in het verveel topic bij crea bea?
ik weet niet of je kunt breien anders kun je gaan breien, ( je kunt het ook leren ).
of van die vriendschap armbandjes maken etc. ik zou bij crea bea even kijken maar meestal als ik ziek ben ga ik zoiets doen.
ohja, beterschap! <'3
Beterschap! Ik heb geen leuke ideeën , misschien kan je gaan tekenen ofzo?
Series kijken op je pc? Bijvoorbeeld Veronica Mars, echt een superleuke serie! Kan op watchseries.eu of iets in die richting, even google’n als die link het niet doet.
Slapen? Je bent toch ziek.
Als ik ziek ben lig ik echt op bed, dan kan ik echt geen tv gaan kijken ofzo hoor!
In bed liggen, als ik ziek ben heb ik nergens geen zin in!
Op de bank onder een dikke deken film/serie of gewoon tv kijken.
Doe 'n marathon! Met je favoriete serie op DVD of Piratebay, welteverstaan…
Leuke progamma’s kijken op gemist of Rtl XL.(:
Een boek lezen, films kijken of gewoon in bed liggen, want ja, je bent toch ziek.