Hellow,
Ik ben al een paar dagen ziek (misselijk, verkouden etc). Nu vroeg ik me af of iemand iets geniaals weet voor misselijkheid, want ik wordt er echt gek van. Ik had ooit van iemand gehoord dat cola je maag ‘stabiel’ maakt ofzo?
jaa cola & chips!
klinkt raar, maar het werkt echt tegen misselijkheid!
Cola werkt bij mijn vriend heel goed, maar ik vind het echt vreselijk om met mn misselijke hoofd prik te gaan drinken :’)
Gewoon aspirientje?
haha owkeey. Ik al dagen fruit en groente eten schijnt chips en cola te werken. Nja ik vraag wel aan mijn broertje of ie even cola wilt halen, beter geprobeerd dan niet toch?
wel het bruis even uit de cola laten gaan!
idd!
van pilletjes werkt motilium bij heel goed!
Ik word juist beter van chips, vooral als ik in de auto misselijk ben…
Een heerlijk wijntje doet het altijd goed.
dus als ik cola neem dan moet er geen prik meer in zitten?
wat je ook kan doen… maar het is niet echt lekker; cola met veel suiker erbij gevoegd… De bruis/ prik gaat ervan weg… Je kan natuurlijk ook gewoon even wachten tot de bruis eruit is…
ook: niet te veel eten; als er niets in je maag zit, of weinig… ben je minder snel misselijk… (ik eet altijd wat crackers en yoghurt ofzo, en drink water en cola)
chips kunnen echt niet goed zijn!
je kunt de cola ook aanlengen met een beetje water, dan zit er minder prik op. ik vind dat lekkerder, dus ik doe dat altijd. als je er veel water bijdoet, is de prik zowat weg denk ik zo. suiker erbij lijkt me niet gezond, in cola zit al keiveel suiker.
succes met beter worden.
^ de suiker helpt haar ook een beetje energie krijgen, als ze niks anders eet, zal ze zich nogal flauwtjes voelen… het is dus een beetje te zien wat ze allemaal naar binnen speelt
ik drink ook altijd cola als ik misselijk ben.
ik ben de laatste tijd echt vaak misselijk.
waarom moet dat Ö vanwege de koolzuur enzo?
Stro (sterke drank), paar slokjes nemen.
En paprika chips. (:
Jup cola helpt,
maar dan wel zonder de prik dacht ik.
‘platte cola’ wordt dat ook wel genoemd.
inderdaad, en van cola zou ik alleen maar gaan kotsen.
nee cola werkt echt maar daarnog meer suiker bij gaan doen lijkt me ook niet echt een goed idee, en chips eten ook niet. voor energie kan je dan nog beter suikerwater drinken ofzo
Haha vet, wist niet dat cola tegen misselijkheid hielp, ga ik proberen als ik misselijk ben
chips helpt tegen buikpijn. ik had buikpijn en at chips en poef het was over.