Ziek van pil.

Hoi!

Ik heb sinds anderhalve maand de pil, maar ik heb er echt enorm veel problemen mee. Ik pak ze nochtans correct en steeds op het zelfde uur in, mijn moeder zegt dat ik nog een maand moet proberen, maar ik weet echt niet of ik dat vol hou…

Ik ben elke dag ongelooflijk misselijk, kan mijn eten niet binnenhouden en mijn menstruatie stopt ook niet (hij is dus al anderhalve maand aan een stuk bezig). Nu staat er wel op de bijsluiter dat de eventuele bijwerkingen misselijkheid, braakneigingen en een onregelmatige menstruatie kunnen zijn, maar deze zouden na verloop van tijd moeten verdwijnen.

Ik weet echt niet of ik het nog lang volhou op deze manier, heeft er iemand hier ervaring mee? :c

Hmm als je al anderhalve maand nonstop ongesteld bent is er iets niet goed lijkt me? Bel de dokter en leg je verhaal uit daar weten ze je vast meer te vertellen.

Ga naar je arts en vraag om een andere pil. Want dit hoor niet.
Ik denk dat je aan een zwaardere pil moet.

Vriendin van mij heeft dat ook gehad toen ze voor het eerst de pil pakte. Ze is moeten veranderen van pil en heeft nu een die beter is voor haar. Ik zou een afspraak maken met je huisarts en het probleem uitleggen.

Dat klinkt niet goed! Ik zou naar de HA gaan! Anderhalve maand ongesteld zijn…ppfff dan ben je wel goed verzwakt denk ik.

ik heb mn pil nu al bijna een jaar en ik ben ook elke ochtend misselijk. misschien moet ik inderdaad ook een andere pil halen

Ik zou terug naar de dokter gaan. Een beetje bijwerkingen hebben is normaal, maar dit is wel heel extreem.

Dit moet trouwens in het algemene topic: http://forum.girlscene.nl…l/list_messages/97475/157