Ziek tijdens examen

Hoi meiden!

Inmiddels heb ik al twee examens erop zitten en heb ik er morgen twee. Helaas ben ik vlak voor de examens al gediagnosticeerd met een bacteriële infectie in mijn been, maar nu heb ik ook nog eens griep… Ik ben constant aan het snotteren. Ik erger me zelf altijd dood aan mensen die in de zaal constant hun neus aan het ophalen zijn, maar nu ben ik het zelf… Ik ga sowieso wél naar mijn examens, maar heeft iemand tips hoe ik zo min mogelijk overlast kan veroorzaken morgen? Ik kan wel zakdoekjes meenemen maar ik heb nu in een paar uur al iets van acht zakdoeken vol gesnoten.

Echt een lekkere timing ook, haha. Alvast heeel erg bedankt!

Ik heb hetzelfde probleem! Ik ben naar de dokter geweest en heb een kuurtje gekregen, helaas krijg je dat kuurtje niet zo snel mee maar gelukkig heb ik hem uiteindelijk wél meegekregen omdat ik ook examens heb!
Verder zijn pilletjes met codaïne ook wel fijn, helaas wordt je daar wel een beetje moe van.
Ook zou ik telkens voordat je slapen gaat neusspray in je neus doen en voordat je naar school gaat. En natuurlijk telkens voordat je je examen hebt je neus snuiten!

Succes nog even!

Ah gelukkig kon je dat kuurtje krijgen dan! Dankjewel voor de tips! Jij ook <3

Wij hadden altijd wat lege tafels achteraan bij de examens. Ik was ook verkouden toen ik examens deed en heb toen gevraagd of ik achteraan aan een lege tafel mocht zitten. Deze stonden bij ons een eindje van de rest af, en dat mocht toen.

Neusspray, stomen, 6 paracetamols per dag (3x 2), meer kun je niet doen.