Ziek thuis

Hey meiden (en jongens?)

Ik zit nu al 2 weken, já 2 weken lang ziek thuis. Ik heb de dokter al gebeld, en ik heb er al medicatie voor. Ik heb normale griep, geen mexicaanse of varkens. En zoals jullie nu wel snappen word ik er nu een beetje gek van om al zo lang thuis te zitten, te vervelen, en last te hebben van deze griep.

Dingen die ik heb:

• Koorts 37.5 (voor mij heel hoog, meestal heb ik 36)
  • Enorme hoofdpijn die niet weg wilt
  • Buikpijn
  • Misselijk
  • Verkouden
  • Last van me keel.

Het gaat mij het er meest om dat die stomme hoofdpijn en die koorts van me weggaat, want daar heb ik het meest last van. Hebben jullie hier ook last van, of is het al weer over? &wat gebruiken jullie ervoor?

Sorry trouwens, ik kon geen duidelijk topic hierover vinden, als je een goeie weet, wil je dan zo lief zijn om hem in me gastenboek of in dit topic te plaatsen? (ook voor andere mensen natuurlijk)

Normaal ben je 36 graden?
Dát is toch niet normaal of…?

kan wel, ik ben normaal ook ergens tussen de 35.3 en 35.6,
ze meten het af en toe in het ziekenhuis en zolang je er rekening
mee houd dat bijv. 39 voor jou extreem hoog is dan heb je er verder weinig last van

Ja, het is misschien raar maar dat is me normale lichaam temperatuur.

Ooh oke.
Haha wist ik niet, sorry ^^.
Maar ik weet niet wat je verder kan doen, ik was laast 5daagjes ziek en ik werd toen al gek =P.

Haha maakt ook voor de rest niet uit hoor. Maar iedereen heeft een ander tempratuur, dat vind ik zelf ook best raar dat ik maar 36 graden ‘‘ben’’. klinkt net of ik ben aangebrand ofzo hihi! maar oke, wel bedankt dat je even hebt gereageerd x

37 graden is toch een normale lichaamstemperatuur…? Naja, misschien verschilt dat per persoon.
Veel beterschap iig!

Mijn standaard temperatuur is ook maar 36.3 C
Maar als je al medicijnen gebruikt, dan moet je wel opletten of dat samen gaat met je andere medicijnen.

ik zat vorige week 2 weken binnen met longontsteking, werd ook gek ö
Beterschap<3