Ziek na het uitgaan

Oke, sorry dat ik een oude topic up…
Maar f om erop door te gaan: ik heb er nog steeds last van.
1x vanaf eerste kerstdag (weer 2 weken), en afgelopen weken ook tussendoor een keer…
Ik ga bijna niet meer uit, drink geen alcohol, dus daar kan het niet aan liggen.
Ik ben naar dokter geweest, die weet het niet. Toen moest ik bloed prikken, is niks uitgekomen…
Maar ik heb wel een idee. Want die keer dat ik het eerste kerstdag had, toen was ik die nacht pas rond half 3 in slaap gevallen, en afgelopen keer heb ik tot half 1 uitgeslapen, volgende dag had ik het…
Dus ik slaap nu niet meer zolang uit, ga op tijd naar bed en probeer te slapen etc…

Nog meer mensen last van (gehad)? (A)

dat heet een kater, ik kan er ook nog wel een tijdje last van hebben als ik echt veel heb gedronken, een halve week max. maar ik ben dan ook een ervaren drinker :wink:

Kaaaaaater. :grinning:

Hoe je het beschrijft klinkt heel erg als een soort lichte depersonalisatie.

“Individuals who experience depersonalization feel divorced from their own personal physicality by sensing their body sensations, feelings, emotions and behaviors as not belonging to the same person or identity.[3] Often a person who has experienced depersonalization claims that life “feels like a movie” or things seem unreal or hazy.”
“Depersonalization may also be a desirable effect, such as in the case of recreational drugs. It is an effect of dissociatives and psychedelics, as well as possible side effect of caffeine, alcohol, cannabis, and minocycline.”

Nou is het best een ernstige aandoening, dus ik wil niet meteen zeggen dat je het hebt, maar ik zou echt even opletten hoe vaak en wanneer dit voorkomt, en hoe je je precies voelt op dat moment.

Thnks voor je reactie… Ik ga even op internet googlen… (a)
En trouwens, degenen die zeggen kater, dat leek misschien zo in het eerste bericht, maar als je mn 1nalaatste bericht las, heb je kunnen lezen dat ik het niet alleen na het drinken had ^^

drink less, more fun. (:

wat jij zegt klopt precies met wat ik ook ervaar na het uitgaan, alleen heb ik er meestal maar 1 dagje last van.

en dat ‘dromen’ heb ik ook.
ik heb het idee dat ik er niet bij ben, of er zelf niet ben?
het is echt een heel raar gevoel… weet niet precies hoe ik het moet omschrijven maar je snapt me denk ik wel?

btw, dit heb ik niet alleen na het uitgaan hoor dat dromen, dat heb ik heel af en toe ook doordeweeks.