Ziek na het uitgaan

Hee!
Ik was zaterdag uitgeweest, en toen had ik iets te veel op…
Verder niks gebeurd ofzo hoor, maar toen ik wakker werd voelde ik me echt raar, en nu nog steeds.
Ik heb het gevoel dat ik alles doe omdat ik weet hoe het moet, niet omdat ik nadenk. En ook bv, dan merk ik dat ik het koud heb aan kippevel, maar ik voel het zelf niet…
Ik vind het echt raar. Ik heb het al 1 xtje eerder gehad, en toen was ik 2 weken zegmaar van de wereld…
Heeft iemand anders dit ook gehad of heeft iemand nog tips?

xx

Oh ja, en ik heb ook het gevoel de hele tijd te dromen.
Dan praten mn ouders tegen me, dan geef ik wel antwoord maar bedenk het zelf zegmaar niet, en even later ben ik vergeten wat ze vroegen :S.
Ook hebben ik de kracht niet om iets te doen…
Stupid feeling.

Als je er over een paar dagen nog last van hebt kun je het alcohol toch uit je lichaam laten ‘zuigen’ in het ziekenhuis.
Beetje bizar idee, maarja xD

Noo, het klinkt best eng. Ik heb dit nog nooit gehad en ik ken ook niet echt iemand die dit vaak heeft, ofzo. Misschien moeten je hersens zich herstellen van allemaal drank.

niet zoveel drinken voortaan dan maar?

Nee, dat doe ik zeker niet meer!
Voortaan blijf ik van de alcohol af!

Neem gewoon een dagje rust, dan komt het wel weer goed

Veel water drinken om de alcohol sneller uit je lichaam te krijgen. En een beetje rustig aan doen en niet meer zo veel drinken :wink:

Heb ik nou ook altijd last van, gaat van zelf wel weer over!

Tip: Als je het al eerder hebt gehad en je vind het vervelend, misschien minder drinken volgende keer;)

alcohol komt in je bloed dus dat heeft geen zin

Dat is nou een kater.
Gaat wel weer over.

Oh ik lees het nog een keer, maar het is niet echt een kater, maar duidelijk wel bijwerkingen van alcohol, en ook dat gaat wel weer over. Ik had ook teveel op dit weekend en had het ook koud en was ook half duf en zo.

Veel water drinken etc. heeft geen zin. Per glaasje heeft je lichaam anderhalf uur nodig om de alcohol af te breken, dus reken maar uit.

Ik heb er zelf eigenlijk altijd wel last van. Ik drink nooit belachelijk veel ofzo maar de dag erna voel ik me toch altijd vrij kut :stuck_out_tongue: Ook al slaap ik hartstikke lang uit, ik voel me nog steeds moe en blugh gewoon.

dit is het leed dat een kater heet :wink:

hoeveel had je gedronken dan? en hoeveel drink je normaal?

want dit is wel beetje rare kater :anguished:?

heb ik ook en dan koud en wartaal praten ect XD gewoon niet te vaak en teveel drinken

ja idd waterdrinken!
Omdat door alcohol het vocht uit je lichaam word gehaald, moet je dat er weer bij drinken. Dan worden de bijwerkingen ook minder!
Gaat het trouwens al beter?