Ziek.. iemand tips?

hallo!
Ik weet niet zo goed waar ik dit topic moet plaatsen dus dan maar hier. (of bij beauty health and hair? )
Sinds dinsdagavond ben ik ziek, en vrijdagmiddag werd ik weer beter. Maar vanochtend ging ik ergens heen en toen ik thuis kwam voelde ik me niet zo lekker. En nu ben ik dus weer ziek. Ik had gisteren niet zo lang geslapen. Weet iemand of dit de reden is? of een andere reden? en hebben jullie tips om beter te worden ? het zou me echt helpen.

xx

Ik zou het aan de dokter vragen

Nja, wat is ziek? Heb je koorts of ben je alleen verkouden?

allebei…

koorts, verkouden, griep, moe, misselijk, ongesteld, honger, te weinig gedronken?

tip: kruip lekker onder een warme deken met (als je 'm hebt) een lekkere warme kruik. Probeer voldoende te drinken en toch nog iets te eten.

Slapen. Heel veel slapen. Als je wakker bent gewoon even douchen of thee drinken en dan je dekbed eventjes luchten zodat je later niet weer in je bacillen gaat liggen.

Waarom willen mensen altijd ‘tips’? Ik neem aan dat je moeder/ouders/opa/oma/verzorgers dat toch wel weten, die hebben vroeger toch ook voor je gezorgd als je ziek was?

oke dankjewel! (: net ook al even geprobeerd maar het werd wel heel warm enzo. maar dat van het luchten wist ik niet, dankje!

lekker je bed in en niet achter de computer zitten misschien?

mijn moeder was net weg ze is net terug en mijn vader is ook weg iedereen was eigenlijk weg maar nu zijn ze allemaal weer terug. Maar misschien hebben jullie wel tips die wij nog niet wisten…

lag net in bed maar werd zo warm en nu vraag ik dus om tips enzo.

goed ik ga nu even het bedje in duiken!

Misschien ben je te snel weer dingen gaan doen, waardoor je je nu weer ziek voelt.

Dit, en het is gewoon heel simpel: uitzieken.

Girlscene is geen dokterspraktijk hoor.

Uitzieken inderdaad. Ik had vorig weekend griep en voel me nu nog steeds niet lekker, en dat merk je als je weer dingen gaat doen.

En als je echt erg last blijft houden van koorts etc. even langs de huisarts.