Ziek gemeld

ik heb me dus ziek gemeld voor vandaag op stage
omdat ik morgen concert heb morgen meld ik me dus ook ziek
maar ik kreeg een maitlje van haar met:
heel veel beterschap,
wel beter worden he?! morgen gesprek met je begeleider!!

en nu hoop ik dus niet dat ze morgen boos word als ik me weer ziek meld en ik weet ook niet goed wat ik er in moet zetten, alleen buikpijn ofzo is niks dan kan ik wel komen.
wat zou ik er in zetten morgen? please help

Ja, dat je nog ziek bent. Klaar.

Dit is al je derde topic hierover *zucht*
Je had het gewoon eerlijk moeten zeggen. Ik vind het zo belachelijk dat mensen zich gaan ziek melden terwijl ze naar een concert gaan.

Liegen is nooit de goede oplossing :wink: komt altijd uit.

straks een mailtje sturen dat het niet gaat lukken om bij dat gesprek te zijn omdat je je echt te beroerd voelt: kotsen,misselijk of weet ik veel wat;) hiih nou succes, en volgende keer kan je het denk ik toch beter eerlijk vertellen, stel je voor dat ze erop een of andere manier achter komen

jaa maar ik moet er denk ik ook bij zetten wat ik dan heb enzo

dankje :slightly_smiling_face:

Het is idd niet zo slim om je ziek te melden voor een concert, maarja nu kun je niet meer terug en als je nu de waarheid zegt dan mag je zeker weten niet gaan ;p
Als ik jou was zou ik zeggen dat ik buikgriep had, of iets van migraine ofzo en dan zeggen dat je er waarschijnlijk maandag weer bent zodat je een paar daagjes kunt uitzieken.

En dan leest je begeleider straks dit topic …

haha die zit echt niet op girlscene :'D
ze is al wat ouder enzo en is te druk met de kinderen

buikgriep is toch heel erg?

^ buikgriep is mega kut haha duurde 5 dagen bij mij ( ben net beter ).
Nya ik meld me ook vaker ziek of tandarts of weet ik veel als ik naar en concert ga. Dus in tegenstelling tot hier iedereen snap ik je totaal

had je niet gewoon vrij kunnen vragen? Heb ik gedaan en ik had die dag gewoon ingehaald.

Denk dat je het beter eerlijk had kunnen vertellen.

haha idd.
achja ze zijn nog nooit ergens achter gekomen
alsof ze op bezoek komen ;p

Ik zou gewoon gaan. dan maar erna naar het concert
stage is toch wel even wat belangrijker dan een concert.
En sowieso snap ik niet dat je daarvoor 2 dagen vrij wilt

Nee dat snap ik ook nog niet helemaal :stuck_out_tongue:

^ik ook niet x]

ach ik zou ook ziek hebben gemeld hoor, is niet heel slim om te doen maar ik begrijp je wel. je hoeft toch niet te vertellen wat je hebt? zeg gewoon dat je je nogsteeds erg beroerd voelt en daarom helaas morgen niet naar je gesprek kan gaan. klaar(:

je hebt gelijk :slightly_smiling_face:
maar ik heb dat altijd dat ik heel erg stress om niks