ziek, gedoe op school

hai allemaal,

nou, ik was, toen ik gisteravond ging slapen dus niet lekker, enorme buikpijn. heb ook de halve nacht wakker gelegen en 's ochtends, aan het eind van de ochtend maar even mn moeder gebeld, omdat het echt niet meer ging. ik ben dus thuisgebleven.

maar het probleem is dus dat er ook een sporttoernooi was, en meerdere mensen blijven wel eens ‘ziek’ thuis tijdens dat soort dingen. en nu denkt een vriendin van me, en bijna iedereen in mijn klas dat ik dat ook was, en daar ga ik dus echt gedoe mee krijgen als ik op school kom, want geloven dat ik echt ziek was, doen ze niet.

iemand tips?

Gewoon niet op reageren?

Nog een dagje thuis blijven, dan lijkt het sowieso echter:)

haha, nou dat moet waarschijnlijk toch wel :wink:

Iedereen die denkt dat je je aanstelt een knal voor hun kop geven, kunnen ze zichzelf aanstellen haha :stuck_out_tongue:

zet je erover heen! jij weet beter.

bij ons op school zijn er wel eens mensen die de dag na de vakantie ‘ziek’ zijn, maar eigenlijk nog op vakantie zijn. ik was een keer een dag na de vakantie echt ziek, dus toen mensen me dat vroegen zei ik gewoon; als je het niet geloofde, waarom ben je me dan niet even op komen zoeken? hadden niks meer te zeggen.