Ziek bij verliefdheid

Hej meiden

ik weet niet wat ik moet doen :frowning_face: sinds het einde van vorig jaar word ik ziek als ik een jongen leuk vind ! Ik bedoel dan dat ik niet meer kan eten vanzodra ik contact met hem heb. Het is echt heel vervelend ! :frowning_face: Volgens mij is het omdat ik zenuwachtig wordt dan. Ben ik de enigste ? Wat moet ik nu doen !? <_<

oeh das lastig .Ik kon vroeger ook niks eten als ik zenuwachtig was, zo irritant. Maar bij mij is het nu over gegaan (gewoon vanzelf). Dus echt een tip weet ik niet. Probeer je er overheen te zetten en jezelf te dwingen tot eten. Misschien als het steeds beter lukt dat je er dan geen last meer van hebt?

Heeft mijn zus ook gehad. Toen ze wat langer een relatie had ging het over.

volgens mij is dat juist precies wat verliefdheid is :wink:
je had mij moeten zien toen ik mijn eerste vriendje kreeg, ik zat helemaal te trillen als hij online kwam op msn en al een uur voordat hij bij mij thuis zou komen zat ik als een gek rondjes door het huis te rennen zo zenuwachtig was ik en ik wist echt niet meer wat ik moest doen haha. maar je raakt er vanzelf aan gewend en dan weet je hoe je jezelf stil krijgt :slightly_smiling_face:

Misschien heb je gelijk, … maar ik dwing mezelf er echt toe hoor. Ik heb gisterenmorgen zelfs overgegeven, dus ik weet niet of het dan wel zal werken ?

Maarre… ik ben niet verliefd op hem :blush: Ik vind hem wel leuk maar dat is het tot nu toe :slightly_smiling_face: Vroeger had ik dit helemaal niet ?

Toen ik net met mn vriend ging afspreken heb ik ook 2 weken amper gegeten, moest ik soms kotsen, en ben ik afgevallen xD
Dat had ik voor hem ook nooit, ik werd van hem gewoon heel zenuwachtig aan het begin…

Maar dit is al de 3de jongen bij wie ik het heb. Zo kan ik toch niet leven ? :no_good_woman: Het ergste is dan nog dat het -toevallig of niet- net altijd bij de examens is, wat dus zeer slecht uitkomt :’) Ik voel me nu zelfs slecht. <_<

I have the same

^Hehe, niemand kan ons helpen ;’)

Ik heb ook zoiets, haha. Ik moet dan altijd heel erg trillen, krijg heel erge hoofdpijn en voel mu super misselijk. Naja, dat heb ik nu voor de eerste keer, dus daar concludeer ik uit dat dit de eerste keer is dat ik echt verliefd ben.

Geen idee wat je er tegen kan doen :x