zie ik iets wet er niet is?

Ik deze week een aantal keer op café geweest met mijn vrienden van mijn jeugdbeweging. Een jongen (laten we hem seppe nemen) waar ik stiekem verliefd op ben is ook lid van mijn jeugdbeweging. Hij is nog vrijgezel en wordt constant versierd door andere meisjes, waardoor ik wat terughoudender ben en ik van nature al verlegen ben. Ik heb een stukje gesprek van zijn vrienden opgevangen over het feit dat seppe het gedacht heeft dat een meisje (ik weet niet wie) niet in hem gedesinteresseerd is maar zijn vrienden vinden dat normaal omdat hij steeds met andere meisjes in de weer is en dat dat meisje dan natuurlijk wat afstandelijker is. en ook nog dat er ene tegen de andere zeiden, “tom deed juist teken van: da komt goed tussen die twee”. Tegen mij wordt er natuurlijk niets gezegd en de naam seppe komt nooit voor in een gesprek tegen mij. vaak als ik erbij kom staan vallen de gesprekken gewoon stil.
Er wordt gezegd dat je oren jeuken als mensen over je praten, dit kan natuurlijk niet maar toch heb ik het gevoel gehad dat er de hele tijd over mij geroddeld werd en gesproken werd en ik heb het gevoel dat ik heel de tijd aangestaard werd.
Zijn gedrag tov mij is ook anders dan tegen andere, bij iedereen is hij heel open enzo en bij mij klapt die precies dicht, ik vermoed dat hij mss wat verlegen is met mij erbij of hij moet natuurlijk totaal niets van mij weten wat ook kan.
Zou het kunnen dat het over mij gaat? of is het gewoon allemaal maar inbeelding?

Het kan, maar het kan ook niet. Ik zou ophouden met je vast te houden aan de gedachten dat het over jou zou gaan. Je kan veel beter beginnen met je interesse te tonen. Als het dan over jou ging, dan komt het goed. Zo niet, dan laat hij vast snel blijken dat hij niet geinteresseerd is.

Wil je duidelijk? Dan moet je er toch echt zelf voor zorgen.

Oke, je kunt nu twee dingen doen.

Ten eerste je vast blijven houden aan de gedachte dat jij het bent over wie ze het hebben en wachten tot er eens verandering komt tussen jullie.

Of je gaat er vanuit dat ze het niet over jou hebben (dan kan het niet tegenvallen stel het gaat niet over jou) en je onderneemt wat actie. Dit is wat ik zou doen als ik jou was, zorg dat je alleen met m bent, dat je een xtje met m gaat afspreken ofso en dan vraag je om duidelijkheid :slightly_smiling_face:

succes!! xx

Ik ben bvb in gesprek met mijn vrienden en ik kijk dan eens naar opzij of naar achter en zie dan ineens een paar koppen snel wegdraaien en als ik dan later nog eens kijk doen ze het weer. Soms sta ik ook met mijn gezicht naar hun, en hij stond met een vriend te praten maar hij en zijn vriend waren al pratend heel de tijd aan het kijken. ik ging met nieuwjaar rond 4u naar huis en zag dat hij vanuit het raam van cafe naar mij aan het staren was terwijl ik mijn fiets aan het nemen was en hij bleef echt de hele tijd kijken.
Een meisje heeft hem vorige week vrijdag proberen te kussen, maar hij heeft dat niet toegelaten en sindsdien staart zij mij ook aan, en probeerde ze achteraf haar arm om mijn schouders te doen, niet echt, maar ze stond achter mij en ik had haar niet gezien en ik zag ineens haar hand over mijn schouder komen, maar mij zo net niet aanraken.

Hij is tegen iedereen heel sociaal en heel open, maar bij mij klapt hij helemaal dicht. Hij spreekt amper tegen mij, hij is dan heel stil; hij kust meisjes die hij kent op de wang als hij ze tegenkomt, maar mij geeft die steeds een high five, hij doet dat bij niemand anders.

Vrijdag was het ook heel druk op cafe en hij heeft een tijdje met zijn vriendengroep achter die van mij gestaan en wij hebben de hele tijd met onze rug tegen elkaar aan gestaan.

omg ik ben volgens mij paranoia aan het worden

Ik wil ervoor gaan, maar ik weet echt niet hoe. het is de eerste keer dat ik verliefd ben en heb nog nooit een relatie gehad. Ik weet niet hoe ik het moet aanpakken, want je kan toch moeilijk er naar toe gaan en zeggen: ik vind u leuk; ga ge nu eindelijk ne move doen; … En hij is altijd bij vrienden, ik kan hem eigenlijk nooit alleen spreken.
Iemand tips over hoe ik het moet anapakken?

Misschien ziet hij jou ook wel staan. Je kan er maar op één manier achter komen.
Door gewoon met hem te praten. Misschien als hij eventjes alleen is , niet met al zen vrienden erbij , want sommige jongens doen anders als hun vrienden erbij zijn dan dat ze alleen staan met een meisje.
Go for it :wink:

Ik zal volgende keer proberen met hem te praten (liefst alleen). Ik vind het wel moeilijk,ik blijf twijfelen want rond andere meisjes is hij heel sociaal (drie kussen, dansen, praten, leuk doen, …) en mij ziet hij precies niet staan.

hoe moet ik het best aanpakken? gewoon wat praten, maar dan?
je kan toch niet gewoon zeggen: Hey, alles goed? ik vind jou leuk!

weet er iemand op welke signalen ik moet letten?

kan het niet wat concreter?

Ik heb je verhaal gelezen en kan je helaas ook niet vertellen of ze het over jou hebben. Als je die jongen leuk vindt neem dan actie. Wanneer je blijft wachten kom je er misschien wel nooit achter.

Succes

Toon interesse in hem. Knoop een gesprek aan, zeg hey, alles goed? Vragen over hem stellen. Wat voor sporten, dingen die hij leuk vind enzo. Dan komt het gesprek wel op gang. Je zal vanzelf wel merken of hij interesse toont of niet. Misschien doet hij juist wel zo tegen jou omdat hij je leuk vind en niet weet wat hij moet doen. Maak een praatje met hem! Succes.