Zichtbaar in bikini..

hoi, ik heb een best wel groot probleem vind ik dan
De vakantie is weer begonnen… het is mooi weer en iedereen vraagt of ik mee ga zwemmen
maar steeds als ik een bikinibroekje aan heb, zie je gewoon super goed mijn binnenste schaamlippen zitten… je ziet echt gewoon 2 bobbels en ik erger me er echt dood aan. Ik ga morgen weer zwemmen en ik wil het niet afzeggen door dit stomme probleem. Heeft iemand dit ook & is er misschien een oplossing voor… en ik wil liever niet met een lange zwembroek gaan lopen ofso of met rokjes zwemmen

Ik weet trouwens niet of het hier goed staat! En ik denk dat veel mensen gaan zeggen iedereen heeft dit, maar bij mij zie je het gewoon echt overduidelijk.

Een andere bikini kopen?

ik heb er best veel en het is bij ze allemaal zichtbaar!

Misschien zie je het bij de kleur ‘zwart’ niet. :wink:

ik heb al n zwarte bikini en daarin is t ook zichtbaar…

Misschien een ander model?

een grotere maat?

en iedereen denkt ook dat het bij henzelf erger is dan de rest. Niemand gaat naar jouw kruis zitten staren, bij niemand loopt het daar recht ofzo, en meestal houd je je benen toch bij elkaar dus dan zie je al helemaal niks.

Er zijn superveel meiden die denken dat ze te grote schaamlippen hebben en het is nooit zo op een uitzondering na. Serieus, er gaat daar niemand denken: o die meid heeft 2 bobbels. Geniet toch lekker van het zwemmen!

Er zijn volgens mij ook van die dingen die een cameltoe voorkomen, dat leg je dan in je broekje… Geen idee echter waar je die dingen kan halen…

Klinkt raar maar misschien 2 broekjes over elkaar aan?

Ja dat heb ik ook gelezen maar weet echt niet waar je die kunt kopen

Ik zou gewoon een zwembroekje aandoen, met een zwemrokje eroverheen.
Is ook leuk!

Zwembroekjes met een (drukke) print er op geprobeerd?

Ik heb een broekje met een print en met gouden stukjes erop. Hierdoor zie je volgens mij niks? Ik vind dat je het vooral ziet als je een gekleurde bikini aanhebt in 1 kleur, roze ofzoiets. Ook in zwart zie je het minder.

Volgens mij is het helemaal niet zichtbaar, maar nu je erop let is het voor jou heel zichtbaar. En sowieso als hij zwart is, daar let niemand op.

Oh en een string onder je broekje aandoen? Echt zo een heel smalle waarvan je geen randjes ziet?

Ik kijk niet naar iemand haar poes als ik lig te zonnen oid hoor :")

Doe er een inlegkruisje in!

Gaat dat niet los laten tijdens het zwemmen?