Zeurende ouders over schoenen!!

Hi meiden!

Ik had laatst hele leuke zwarte laarsjes gekocht met veters, ze waren ong 9cm hoog. En ik had ze dus aan en toen zei me moeder van gadverdamme wat een hoeren schoenen! En ik zie vaker hele leuke hakken voor de zomer, maar mijn moeder vindt dat het voor hoeren is!

Wie-o-wie kan mij helpen ?

Gewoon aandoen? n__n
Laten zien dat het wel leuk kan staan.

Misschien moet je afspreken met je moeder dat je hakken mag dragen, maar dat jullie ze samen uitzoeken of zo, zodat zij ze niet hoerig vindt?

Ik heb al een aantal paar hakken samen met haar gekocht, maar die zijn maybe 2cm lager dan die wat ik nu wil.

Haha, ik had het onder skinny maar vond ze nog steeds lelijk. En ze heeft ze terug gebracht

Probeer misschien soortgelijke te zoeken, maar dan in een winkel die zij “niet hoerig” vindt?

Daar zijn het ouders voor. :zipper_mouth_face:

Gewoon aandoen, er komt een tijd dat jij en je moeder niet meer dezelfde smaak hebben. Trouwens, ligt er wel aan hoe oud je bent?
En heb je niet toevallig een foto van je schoenen, nou wil ik ze ook even beoordelen, haha.

Ik heb geen idee hoe je een foto upload ofzo, maar ik zal wel een link sturen als ik um vind.
Het zijn zeg maar zoon soort open schoenen maar dan bij de tenen enz dicht. En zoon glimmende kleur in het beige.

Wat is precies je probleem? Waar moeten we je mee helpen?
Het is gewoon de mening van je moeder, negeer het gewoon, zij heeft vast ook weleens wat aan wat jij niks vind.

Ik snap het probleem niet.
maar doe aan wat jij leuk vind
volgens mij hoef je je pas zorgen te maken als echt veel mensen er wat van zeggen. niet alleen je moeder

Misschien heeft je moeder een betere smaak dan jij?

(Iedereen kan hier wel meteen denken dat die moeder ouderwets is of geen gelijk heeft, maar wie weet zijn het wel gewoon hoerenschoenen?)

Ik zou ze trouwens gewoon dragen als het jouw smaak is. (Tenzij je daar veel problemen met je moeder mee krijgt.)

wat maakt die 2 cm dan uit? iets lagere schoenen zijn ook leuk, vaak zie ik mensen rondlopen met hele hoge hakken, en al lopen ze er goed op ziet het er vaak heel ongemakkelijk uit, niet eens mooi meer.

foto van je schoenen?

Hoe oud ben je als ik vragen mag? :stuck_out_tongue:

Ja, misschien heeft je moeder wel gelijk. Zou die schoenen wel eens willen zien.

ja het ligt er ook aan hoe je er voorderest bij loopt
als het van die naaldhakken zijn en ze zien er idd hoerig uit heeft je ma mss een punt

Ligt aan je leeftijd, en jouw smaak/het soort schoenen. Als het echt normale schoenen zijn, maakt het toch niet zoveel uit wat je moeder vindt?

Boeiend. Jij vind toch ook niet alle kleding van je moeder leuk?