Zeurende moeder :')

Ik heb typisch zo’n zeurende moeder, die zegt “HET MOET WEL EEN SHIRTJE TOT DE 5 EURO ZIJN”. Ach ik haat dat xd. En dan als ze iets heeel duurs ziet gaat ze helemaal los van “DAT IS TOCH NIET NORMAAL, ZO’N DUUR DING”.

Ben wel benieuwd of er meer mensen zijn met zo’n moeder [of vader]

Tuurlijk, zo zijn ouders.
Dit hoort trouwens niet in Fashion. :3
Jij maakt best wel veel topics aan, ik heb er al in 4 gereageerd ofzo. :'D

Klopt ik heb niets te doen op Internet haha ^^

Tot de 5 euro? Pardon? Haha sorry maar waar koop jij je kleren? Bij de H&M zijn de meeste shirtjes zelfs 9,95 :blush:

Echt heeeeel soms mag ik er eentje van 10 euro hoor ;$
Ik ga daarom bijna nooit meer met mijn moeder shoppen, maar met me vader :grinning:

Nee, mijn moeder is niet zo. Ik moet het toch zelf betalen, dus het maakt haar niet uit of het wat duurder is of goedkoper (;

mijn moeder is echt irritant :’) dit gaat misschien raar klinken, maar als ik met dr ga shoppen en ik haal iets uit de rek wat misschien een beetje duur is. en dan is het van: koop 'm maar. ik betaal 'm wel. nu denkt misschien heel girlscene van: wat is daar irritant aan? nou ze WEET dat ik hem dan toch terugleg omdat ik me anders schuldig ga voelen. ze is gewoon heel slim.

dat is trouwens niet de grootste reden waarom ik mijn moeder irritant vind hoor :stuck_out_tongue:

ik zou gek worden van zo’n moeder
en expres dure dingen kopen ofzo x’D

shop gewoon met je vader altijd, doe ik ook. Omdat mijn moeder en ik een totaaaaaaaaaal andere smaak hebben en we altijd ruzie krijgen in de winkel. Ik pak iets zij vind het niks en te duur, zij pakt iets ik vind het lelijk.

@levine mijn vader staat er op dat ie em betaald en ik voel me schuldig. En dan wil ik het weer terugleggen :stuck_out_tongue:

daar had ik ook last van, elke keer als we gingen winkelen(2x in het jaar) kreeg ik voor 30 euro ongeveer kleding… daarom heb ik nu ook kleedgeld:D

Mijn moeder is wel zo, maar daarom shop ik meestal met men vader, van hem mag ik vaak ook duurdere dingen(’:

Mijn ouders betalen het, als de prijs maar normaal blijft. Voor een shirtje willen ze dus niet meer dan 15 euro betalen, voor een broek niet meer dan 35 euro en een jurkje niet meer dan 20 euro. Als het duurder is dan betaal ik mee, of koop ik het gewoon niet (:

Nja, ik betaal alles zelf dus heb er dan tenminste geen gedoe mee.
DÉ oplossing.

5 euro is wel heel erg weinig.
Een broek mag tot 60 euro gaan, en een shirtje tot 20 als ik met mijn moeder ben en als ik met mijn vader ga maakt het niet veel uit als ik maar snel wat koop zonder te zeuren hahaha.

Ik voel me ook altijd schuldig als mijn ouders teveel voor me betalen. Niet dat we arm zijn, maar mijn moeder moet wel 3 kids opvoeden hallo :’'D tuurlijk, ik heb liever dat ik het allemaal niet zelf hoef te betalen maar ik voel me altijd zo lullig.

Niet iedereen heeft het even breed, onthoudt dat.

Mijn moeder zou wel eventjes slikken als ik mijn geld ga opmaken aan een shirtje van 50EUR. Maar voor de rest, maakt ze er geen drama voor andere" dingetjes. Ze vindt dat ik nu zelf mijn geld verdien en met het geld dat ik per maand van hen krijg, zelf mijn beslissingen kan maken.

je hebt ook een shirtje vn 5 euro bij de h&m :slightly_smiling_face:

elke moeder zeurt wel, 9 van de 10 keer moet k het zelf betalen… tenzij ik het echt echt echt nodig ben, dan krijg ik gewoon geld en kan ik zelf de stad in, als ik met dr winkel krijg ik meestal alles… tot een bepaald bedrag oid de rest moet ik zelf betalen

Ik heb dat juist andersom! Ik geeft nooit meer dan 20 euro uit aan een shirtje, dat wil ik gewoon niet. Als mijn moeder dan iets leuks ziet en zegt ‘Kijk Aman! Die is leuk!’ Maar dan zie ik dat hij over de 20 euro is, dan wil ‘m niet meer. Mijn moeder noemt mij dan gelijk ‘miepperd’. :’)