Zeurende mensen.

Iedereen zeurt dat ik te dun ben. Ik lust alleen geen aardappels. En dan begint me’n moeder al te zeuren: JE LUST AL NIKS! Pff, moet zij nodig zeggen. Want zij eet ook nooit mee met als we spaggetie gaan eten. En vanmiddag ging ik met haar naar de stad. Ik weet niet wat het is maar als ik in de stad ben krijg ik hoofdpijn. En wordt ik duizelig. Ik vind me helemaal niet te dun! Want ik ben 1.67 en ben 50 kilo. iemand tips?
x

Ja ik vind je aan de dunne kant,
maar als je gewoon ‘dun gebouwd’ bent, dan vind ik het niet verschrikkelijk uitzien. En ik snap de link tussen: duizelig - zeurende mensen niet?
Zomaar een ander onderwerp off… ?

Nougoed, het enige wat je kan doen is waarschijnlijk het je niet aantrekken. of aankomen. :woman_student:

Door je duizeligheid en hoofdpijn etc. lijkt het me handig om eventjes naar de dokter te gaan?
Maar volgens mij ben jij niet te dun. Wel slank maar niet een zak botten ofzo.

God wat is je moeder een aansteller.
Je bent pas 13, er komen nog een hoop jaren dat je nog in de breedte gaat groeien :'3
Dus leef gewoon gezond dan komt het allemaal wel goed.

dat duizelig worden kan wel komen omdat het in de stad te druk is, als je weinig gegeten hebt wordt je daar duizelig van.

Maar leg even aan je moeder uit dat ze der niet om moet zeuren xD Ze is alleen bezorgt, dat vind ik juistlief van haar :stuck_out_tongue:!

hahaha! ik ben precies 12 cm en 12 kilo langer en zwaarder dan jij xD

Ik ben 169 en weeg 52 dan ben je toch niet te dun ofzo.
Ik ben ook snel duizelig etc. Maar volgens my komt dat door lage bloeddruk.

Zo was ik toen ik 13 was ook dus maak je vooral geen zorgen,
reken anders je BMI eventjes uit en laat het aan je moeder zien.
Waarschijnlijk is je BMI gewoon goed, is je moeder ook niet meer ongerust :slightly_smiling_face:
En voorbij je duizeligheid: als je het vaker hebt, neem af en toe even een klein tussendoortje, een muslireep of zoiets.
Ik heb er ook enorm erge last van, maar als ik af en toe even 1 snoepje eet of iets anders blijf ik gewoon weer in topconditie :grinning:

k ben 1.69 en k weeg 47 :grinning: , & nee k ben niet dun , Maar normaal. Want ik ben kern gezond. Mischien komt 't hoofdpijn door de drukte in de stad?

t valt toch allemaal wel mee.
die duizeligheid kan komen door te weinig slaap ofzo? of te lang stil hebben gezeten en dan weer op te staan?

Sorry hoor maar je bent echt niet te dun , ik ben 1.70 en weeg 53 kilo terwijl ik 14 ben… laat iedereen gewoon zeuren, als je blij bent met hoe je bent nu moet je je niks van iedereen aantrekken

ik ben even oud, even groot enzo , maar ik ben lichter , 5 kilo , dus je bent niet erg te dun!

Omg zeg je bent helemaal niet te dun je bent precies goed, laat iedereen maar zeurenik ben 1.70 en ik weeg 53 kilo ofzo omg zeg ik haat het als mensen zo doen… kijk eerst naar jezelf zou ik zeggen…

Ik weeg precies het zelfde xD (oke stiekem 1/2 kilo meer)

En ja, ik weet dat ik best wel dun ben. Maar niet te dun, gewoon slank. Als mensen klagen zijn ze gewoon jaloers ofzo.

ik kan er écht niet tegen als je zegt dat iemand dun is en dat ze dan gaan zeggen ‘‘oooh ik ben helemaal niet dun, super dik juist’’ terwijl ze zelf ook wel weten dat ze onder het gemiddelde zitten, aandacht ofzo.

maargoed, weet verder niet of dat een goed gewicht is bij zo’n lengte.

Ik weeg net zoveel en het ziet er prima uit (niet arrogant bedoeld), dit is gewoon echt mijn bouw.
En ja, mensen zeuren wel eens, maar die moeten gewoon hun bek houden.

je bent helemaal niet te dun xD
ik ben 1.70 of 1.71, 15 en ook tussen de 50 en 55 kilo. (het schommelt haha)

laat die mensen lekker zeuren, als dat toch je bouw is?

waarom heet dit topic zeurende mensen? en wat is je vraag?

Ik heb je BMI uitgerekend :

UW BMI IS 18.

U bent te mager.

De ideale BMI voor een vrouw van uw lengte is 19.09.

Probeer wat gewicht bij te winnen, maar doe dit door gezond te eten. Een te laag gewicht zorgt vaak voor minder weerstand tegen ziektes en meer kans op infecties.

Maar dan heb je vast geen rekening gehouden met haar leeftijd, Sanne?
Want, meestal zijn die test voor 18 & ouder nee, ik heb niet op je profiel gekeken, hoe oud ben je? en geldt het niet voor jonger.

OT: je komt vanzelf wat aan als je ouder wordt :ok_woman: Laat die mensen maar lekker zeuren!