Lijkt me leuk om jullie streefpunten te zien bij het afvallen, en wat jullie jezelf dan geven als motivatie!
Ik heb geen streefdoel voor afvallen.
woa… dat klonk gaar. Ik bedoel:
Ik val niet af en beter in mijn vel zitten is voor mij het eigenlijke streefpunt…
Ik snap het niet. Kan je een korte uitleg geven?
Nou, het is zeg maar motiverend als je voor jezelf doelen neerzet waar je jezelf wat gunt, dan is het makkelijker vol te houden. Je kan zoals ik deed per 2 kilo jezelf iets leuks gunnen, maar je kan ook bijv. na 1 week gezond eten zonder eetbuien jezelf wat gunnen. Zo bedoel ik het zeg maar. (:
Ah, oke!
Afvallen, you’re doing it wrong.
Dit is het verkeerd promoten van afvallen.
Je valt af als je te zwaar bent. En dan hoor je niet naar een gewicht te streven, maar naar gezondheid. En aan gezondheid zit geen enkel getal gebonden.
Amen (:
I agree nevertheless, succes! Zorg dat je streef wel realistisch is. xxx
+1
Mijn streef is realistisch, ik kijk gewoon naar een buikomtrek en een bmi dat dan gezond is.
Indeed.
Wow, jouw signature ook @TS… ben je niet een beetje té gemotiveerd, op een verkeerde manier dan?
Om weer in mijn broek te kunnen ^^
Als ik daar terug in kan, is het bereikt
streefgewicht= 52kg en beloning? i dont know haha:P het is voor mezelf en om mooi in een bikini te zijn
a
Troll ?
wtf ik snap die afbeelding niet :’)
wat je aan zou mogen trekken als je dat streefgewicht hebt bereikt? Of is het dat je elke kilo die je afvalt een kledingstuk mag kopen :’)?
volgensmij bedoelt ze dat ze zichzelf beloont met kleren.