Zes

Zes

Zachtjes snikte ze terwijl ze zich terug trok in haar kamer. Haar roze deken trok ze van haar bed, en ergens in een hoekje kroop ze weg. Met haar benen opgetrokken maakte ze zich zo klein mogelijk, net nadat ze zich bedekt had met het voorgenoemde deken. Haar handen had ze naar haar lippen gebracht. Ze leek niet te merken dat ze haar nagels diezelfde middag nog gelakt had, toen ze er zenuwachtig, misschien ook wel angstig, op begon te kluiven. Wiegend begon ze haar lichaam heen en weer te bewegen.
‘Misschien als ik mijn ogen sluit zullen ze me niet vinden.’ Zelf wist ze dondersgoed dat het zo niet in z’n werk ging, maar om toch hoop te houden sloot ze hen toch. Nagelbijtend gaf ze zichzelf het bevel om van de aardbodem te verdwijnen, en toen dat bevel niet werd opgevolgd probeerde ze aan iets anders te denken. Een mislukte poging is dat te noemen, want ze kreeg haar gedachten niet af van het beeld dat zich in haar hoofd afspeelde. Ze hoorde het kloppen op de voordeur al. De stemmen in de gang en de daaropvolgende voetstappen die van de trap steeds dichterbij kwamen. Met een ruk zou haar kamerdeur opengemieterd worden, ene zonder al te veel moeite zouden ze haar vinden. Ze kneep haar ogen harder dicht terwijl ze de denkbeeldige boeien al om haar kleine polsen voelde sluiten, die samen met haar armen op haar rug waren gedraaid.

Vermoeid van deze angstvallige gedachten viel ze in slaap in het hoekje, totdat haar moeder rond etenstijd op de deur klopte. Ze keek om haar heen en concludeerde dat niemand het gezien zou hebben.

“Een ding weet ik wel,” fluisterde ze zichzelf toe. “Ik steel nooit meer een snoepje.”

tot nu toe zie ik geen fouten, en ik vind het wel grappig, ik dacht echt dat er moordenaars in het huis waren enzo, maar het was dus heel anders. Echt leuk!

Haha heel leuk geschreven :slightly_smiling_face:!

Merci :’]

Haha ik dacht dat ze mishandeld zou worden of zo, heel leuk geschreven!

haha, idd leuk geschreven :slightly_smiling_face:

Leuk geschreven! (:
Btw, hoe oud is dat meisje (ongeveer)?

Zes!

Trouwens bedankt voor alle comments.

upsydaisy

Verder!
Leuk beginnetje ! :grinning:

dit is echt leuk :slightly_smiling_face:

ah leuk

Gaat niet verder hoor turkish hehe :stuck_out_tongue:

En dankje

hahah leuk geschreven (:

Haha leuk!
Het is overigens ‘ze keek om zich heen’, niet ‘ze keek om haar heen’, dat zou betekenen dat ze om iemand anders heen keek.
Maar wel goed geschreven :slightly_smiling_face:

ey up:3 Dankje dat je dat even meld! En bedankt voo de complimentjes.

Poep :stuck_out_tongue:
Waar kan ik het dan ooit lezen ? :grinning:

Ehh, als er geen vervolg is van dit gedeelte, zal je dat nergens kunnen lezen. xD Het is een short story, dus zonder vervolg, waar dan ook.