Zenuwtrekje bij oog.

Ik heb nu al een paar weken een irritante trilling bij m’n oog. Elke keer wanneer ik knipper of m’n ogen draai, gaat mijn ooglid bij mijn linkeroog heel erg trillen.
Heeft iemand dit ook, en waar zou dit aan kunnen liggen? Ik wil er vanaf want ik word er helemaal gek van :’)

Haha, nee inderdaad dit…

Ik las op google dat het kan liggen aan vermoeidheid of stress. Maar aangezien ik redelijk (lees: heel erg) lui ben en echt nooit stress heb kan het daar niet aan liggen, lijkt mij?

Ik ken het, maar ik heb er nooit last van. Misschien kun je bij de dokter langsgaan?

Daar heb ik de laatste weken ook last van! Heel irritant.

ik heb dat altijd even wanneer ik vermoeid en gestrest ben.

Ik heb dat ook wel eens gehad toen ik erg vermoeid was inderdaad, wat meerdere mensen hier zeggen. Toen ben ik een paar dagen achter elkaar vroeg gaan slapen en bij mij ging het over.

Bij mij hetzelfde. Al komt het bij mij nog weleens terug

Ik moet wel zeggen dat ik wel moe ben de laatste tijd, maar ik doe echt niks verkeerd in mijn ogen. Meestal lig ik doordeweeks tussen 10 en half 11 op m’n bedje en 's ochtends ben ik er tussen 6 en half 7 uit. Dat is toch niet te weinig slaap?

heb het altijd bij mn wenkbrauw.

Dat heb ik ook, en vroeger zeiden ze dat het niet een goeie teken was…
Ik maak me ook wel een beetje zorgen voor…

Ik heb het ook wel eens, volgens mij kan het geen kwaad hoor. Denk gewoon dat het een spiertje is die trilt.

Ik heb dit altijd wanneer ik moe ben, dan merk ik dat ik moet gaan slapen haha!

Misschien heb je een vitamine tekort?

Dat betekend vermoeidheid en te weinig slaap.

Je gaat elke avond om 10 uur half 11 slapen en ben je er rond 6 uur half 7 uit.
Je dagen zijn niet altijd hetzelfde, soms is het wat vermoeiender en word je daar moe van. Dat heeft je lichaam rust nodig dus dan zou je een avond wat eerder moeten slapen haha.

Ik heb dit ook sinds 5 dagen weer. Het is niet te weinig slaap, maar wel vermoeidheid inderdaad.
Heb het altijd als ik me erg druk maak, stress, spanning, deadlines of iets. En dat klopt ook wel; heb 23 extreem belangrijke regelzaken nu. Dat legt een ontiegelijke druk op mij (ik heb grote gevolgen/problemen als ik het niet op tijd doe). Ik slaap juist erg goed nu. Heb het ooit aan mn internist gevraagd en die zei ook dat het ‘spanning’ was. Geen slaapgebrek nu ik slaap beter dan ooit haha.
Weet niet of jij je hierin herkent?

Ja ik ook. Soms duurt het een paar dagen bij mij, maar als ik goed mijn rust neem gaat het weer over.

Ik heb dat een tijdje terug ook gehad, en toen had ik een ontsteking aan mijn oog en kreeg ik een antibiotica zalf en oogdruppels. (Bij mij was dat witte van mijn oog ook geel)

Maar het kan idd ook aan stress / vermoeidheid liggen. Als het nog lang duurt zou ik even langs de huisarts gaan.