zenuwen

Hoi iedereen,

Ik ga a.s zaterdag een dagje naar pinkpop, de zaterdag. Nu heb ik de laatste tijd als ik een dagje weg moet last van spontane zenuwen, met name het idee dat er onder weg geen toiletten zijn. Slaat nergens op, dat weet ik wel, maar heeft iemand een idee hoe ik dat kan verminderen? Door die zenuwaanvallen krijg ik namelijk last van diarree en hoofdpijn, en dat is erg vervelend. Daardoor ben ik die dag zelf altijd ziek.
Nu heb ik dat zelfs al een week van tevoren, omdat ik helemaal vanuit Drenthe naar Limburg moet. Ik kan moeilijk de hele week van die smelttabletten en paracetamol blijven slikken. Bovendien gaan daar de zenuwen niet van weg, wel is het minder omdat ik geen lichamelijke klachten meer heb. Heeft iemand een idee misschien?

Haal bij de apotheker medicijnen op basis van kruiden tegen inwendige stress, does the trick for me!

Ik vind dit aanstellerij, sorry.

Hoezo? Het lijkt mij erg vervelend en daarbij heb ik er zelf ook last van, maar dan met angst om over te geven. Het kan echt heel vervelend zijn! Heb verder geen idee wat je er aan kunt doen, sterkte en succes!

Dankje

Wat vervelend, ik heb het zelf ook vaak voor het uitgaan hoor! Dan heb ik er heel veel zin in, maar dan ineens krijg ik zenuwen geen idee waarom! Maar je zou een banaan ervoor kunnen eten, doe ik ook wel is! Dat werkt de darmen tegen he!

En verder denk ik, gewoon rustig blijven! Have fun :slightly_smiling_face:

Je weet helemaal niet hoe het voor haar is? Hoe kan je er nou over oordelen.
Kun je zulk soort opmerkingen niet gewoon voor je houden, het is onnodig om het te plaatsen.

Wat Uncommonhearts zegt! :slightly_smiling_face: Werkt echt.

Ik snap echt niet hoe dit kunt zeggen. Zulke zenuwen zijn echt verschrikkelijk.

Heb je misschien niet een idee waardoor het komt dat last hebt van zulke zenuwen? Misschien zit er ergens meer achter dan je denkt?
Voor zaterdag zou ik inderdaad die medicijnen tegen stress proberen.

Vervelend zeg! ik had het vroeger heel erg als ik iets leuks of iets nieuws ging doen, dan kon ik makkelijk 20 keer naar de wc gaan :flushed:.
Probeer(ookal is het moeilijk) rustig te blijven bij mij hielp het echt om de reis van te voren alvast te plannen.
Zodat ik op de dag zelf daar niet na over moest denken, ook zette ik ruim van te voren mijn kleren en spullen klaar. tja misschien raar maar zo hoefde ik daar al niet meer over te stressen.
Zelf heb ik er nu (gelukkig) geen last van en aanstellerig is het zeker niet!

je zou valeriaan kunnen proberen… helpt bij mij altijd voor tentamens… :flushed:

Hele kinderachtige opmerking. Paniekaanvallen zijn heel vervelend.

En verder ; Valeriaan idd of probeer ademhalingsoefeningen te doen, afleiding te zoeken.
En bedenk je ook dat het pas over een week is; je kan verder niets aan het feit doen dat er geen toiletten zijn en het is dus niet nodig om te stressen. (Al is dit natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, het helpt als je probeert te relativeren.)

Ik heb dit ook voor presentatie’s en examens e.d.
Het advies over een pilletje tegen de stress is vast het beste idee.

precies hetzelfde :frowning_face:

Thanx mensen, ik zal inderdaad even naar de apotheek gaan, en een paar dagen van tevoren alvast alles klaarleggen, ik denk inderdaad dat dat al veel scheelt.

Geen idee waardoor het komt, ik heb pas sinds een half jaartje ofzo, daarvoor had ik nergens last van. Ik ga inderdaad medicijnen proberen!