zenuwachtig voor pijpen en gebeft worden.

Ja, ik ben echt heel zenuwachtig over dat dat gaat gebeuren.
Aangezien het de laatse tijd best snel gaat met mijn vriend.
We praten er ook regelmatig en we willen het ook allebei wel maar voor mij is het allemaal nieuw en ik ben dus best zenuwachtig.
Ik ben bij pijpen vooral zenuwachtig over of ik het wel goed doe enzo.
Hij wil mij ook echt heel erg graag beffen maar ik ben heel erg onzeker over mijn vagina en heb het idee dat ik heel erg last heb van rare geurtjes daar, ook ben ik bang dat hij het heel erg ranzig vind ofzo, al weet ik van mezelf dat ik mezelf daar gewoon goed was enzo.
Ik ben over het algemeen best onzeker maar bij hem alleen maar daar over.
Is dat heel erg raar?

Vraag het aan Kayleigh pijplip die weet alles van pijpen
en aan seksplaneet

Goldie, dit meisje vraagt om advies joh :’).

Meid je moet je gewoon goed wassen, dan stinkt je vagina niet, koop durex smaakjes glij middel en doe alsof je op een lolly zuigt

jammer dat er geen aftrekken bij staat

http://25.media.tumblr.com/cb0c13a6064aeb5eab9c736333a571bc/tumblr_mgtubzuH8T1s24hhoo1_250.gif

Als je je er nog niet goed bij voelt kun je beter nog even wachten tot je er echt klaar voor bent.

WHAT DID I JUST SEE

ok

Sorry!

Nee serieus ze moet seksplaneet noten die weet die dingen toch?

Aftrekken staat er niet bij omdat ik daar niet zo’n problemen mee heb, natuurlijk was ik de eerste keren daar ook wel zenuwachtig voor enzo maar ik vind dit toch anders omdat het toch met mijn mond is, dat vind ik nog enger haha.

En ik ben er wel klaar voor, ik wil het ook wel graag enzo maar ik vind het toch een beetje ongemakkelijk, aangezien ik met mijn handen gewoon doe wat ik wil, is geen probleem maar ik heb er zelfs een hele tijd over gedaan voordat ik hem bij zijn nek en buik durfte te kussen enzo, klinkt misschien heel raar maar daar ben ik juist wel onzeker over haha. Ookal wil ik het wel heel graag

Ik was eerst ook bang voor mijn geurtjes, maar mijn vriend vind het echt lekker ruiken… Ach, ik ben alleen maar blij dat ik er nu niet meer bang voor ben :grin:
En over pijpen; jongens vinden het al helemaal geweldig dat ze een mond om hun piemel hebben, dus je hoeft je niet zo’n zorgen te maken. Als je vriend je goede aanwijzingen geeft, leer je het gauw genoeg.

Ik hoop dat ik er zodra het een keer gebeurt is ook niet meer zo zenuwachtig ben, maar ik ben bang dat ik altijd wel onzeket blijf

Ja denk het wel

Ach weet je hoe je moet denken, alsof zo’n piemel altijd zo lekker is. Misschien is hij ook wel een beetje bang voor geurtjes xD

Oh en praat met je vriend, je kan hem gewoon vragen of je stinkt en hoe je het goed moet doen

Het is niet nodig om zenuwachtig te zijn… Ga van te voren anders even lekker samen douchen en laat hem je inzepen, dan weet je sowieso dat je schoon bent en het is ook nog eens leuk om samen te douchen, geniet er gewoon van, en als je hem gaat pijpen, gebruik dan ook je handen en vergeet niet het topje van de penis te likken met je tong, en beetje mee te spelen, dat vinden ze vaak lekker, begin wat langzamer en ga dan bijv. met je hele tong de penis beneden naar boven te likken en dan neem je het in je mond en ga je steeds sneller…

Als je echt wel wil dan zul je het gewoon een keer moeten doen. Want dan leer je het vanzelf wel en dan wordt je vanzelf minder zenuwachtig.
Vraag dan ook of je vriend aanwijzingen wilt geven, en vertelhem dat je zenuwachtig bent.

eerste keer was ik ook zenuwachtig. Als je er echt klaar voor bent en het zeker weten wilt dan moet je je gedachten op 0 zetten en ontspannen en er gewoon van genieten. Pijpen lijkt viezer dan het is. Jongens zijn vaak net zo of soms nog meer zenuwachtig dan meisjes.

Ben nu ook reuze zenuwachtig. Ik heb besloten dat we een stap verder gaan dan vingeren en aftrekken. Vanavond waarschijnlijk mag hij me beffen en ga ik hem pijpen. :flushed: Mijn ouders en zussen zijn weg en we hebben het huis alleen.

Ben nu echt aan het denken hoe het gaat en wat ik moet doen. Hij stelde voor dat ik hem eerst ga pijpen en dan gaat hij me uitgebreid beffen. Ben zo benieuwd hoe het voelt hihi :upside_down_face: Hij is al ervaren, dat scheelt wel.

Eerst samen douchen is een heel goed idee. Hoop dat hij mijn slijmpjes niet vies vind en ik zijn sperma niet. Heb besloten om hem in mijn mond te laten komen, omdat hij het graag wil. Misschien slik ik ook wel, … zo benieuwd :upside_down_face:

Sorry voor deze gebabbel, maar stuiter van de stress en opwinding. School had ik niet heen hoeven gaan, leer nu echt niks. :slightly_smiling_face:

echt, wtf. niet alles hoeft zo uitgebreid hoor…

Hahahahha, dacht precies hetzelfde. Slijmpie… jum…