Zenuwachtig oh gosh

Ik heb dus met mijn crush afgesproken vamiddag, we gaan zwemmen.

Nou zit het zo, ik ken hem al bijna drie jaar, en toen ik hem net leerde kennen was ik al gelijk verliefd, hij kreeg een vriendin en bleef daar anderhalf tot twee jaar mee samen, en nu is het uit. Hij heeft ooit een keer gezegd dat als ie niet met haar ging/ voor haar was gegaan, hij mij had gevraagd.
Ik ben 15 en hij is 17 trouwens.

Nou is het dus zo dat ik af en toe mijn maanden had dat ik helemaal verliefd was, en dan ging het weer over omdat ik hem een tijd niet sprak als ie het weer eens druk had, en nu is het dus al een paar maanden uit met hem en zn ex. Maar nu gaan we dus vanmiddag wat doen, ik ben echt zenuwachtig en normaal heb ik hier nooit last van maar ik begin hem echt weer leuk te vinden.

Ik ben echt bang voor een black-out of dat ik ga stotteren, en straks vind ie mij helemaal niet leuk?! Heeft iemand tips om hier subtiel achter te komen? :blush:

Ik denk niet dat je echt kunt achterhalen of een jongen je niet leuk vind. Dat hoeft ook niet, als je je daar op gaat focussen neem je signalen van hem misschien verkeerd op waardoor je misschien lichtjes gaat beginnen flippen.
Doe je best niet om indruk op hem te maken maar wees gewoon jezelf, die eens een leuk dagje gaat zwemmen!

hij heeft gezegt dat hij voor jou was gegaan als hij niet met zijn ex vriendin was gegaan hij jou had gevraagt. Dat betekend dus dat hij wel iets in jou zag, ik denk dat hij jou daarom nu ook wel leuk vindt.

Ga gewoon gezellig zwemmen en verwacht niet teveel.
Ik weet niet hoelang de relatie uit is, maar hij zal niet zomaar over rennen naar de volgende.
Maak het gezellig, wees jezelf en gewoon lekker kletsen.
Have fun!

Ik ben weer thuis! Het was echt hartstikke gezellig met hem. Morgen hebben we afgesproken om wat te gaan drinken! Dus wie weet, hij heeft trouwens hele mooie ogen. Wel een minpunt dat hij rookt… Maar daar kijk ik wel even overheen.
Had het hartstikke gezellig :grinning: He is so cuteee

OMG dit is precies wat ik ook deed vorige week hahah.
Maar superleuk dat jullie weer wat hebben afgesproken! :slightly_smiling_face: