Zenuwachtig nieuwe baan..

Hoi,

Hebben jullie ook wel eens dat je heel zenuwachtig bent voor een nieuwe baan? Dat je een raar gevoel in je buik krijgt en dat je slecht kan slapen?
Ik heb er heel erg last van. Afgelopen week had ik mijn eerste werkdag gehad. Daarvoor was ik heel zenuwachtig. Ik dacht dat gaat wel over na de eerste werkdag of eerste 2 werkdagen. Maar nu heb ik al een week gewerkt en ik heb nog steeds een raar gevoel in mijn buik en kan slecht slapen. Of ik bang ben dat ik iets fout ga doen of zo…
Is dit raar en hebben jullie dit ook wel eens gehad?

Groetjes Kiki

Ik herken het wel hoor. Het is toch altijd heel spannend en nieuw. Probeer je er niet te druk over te maken en vertrouwen te hebben in jezelf. Doe gewoon je best en dan komt het vast wel goed. Misschien kun je tussendoor even met je leidinggevende praten hierover? Of alles goed gaat en dergelijke? Gewoon om je wat meer gerust te stellen.

Is het je eerste baantje? Van fouten leer je, maar als je iets niet zeker weet vraag het gewoon! Liever veel vragen dan geen vragen en veel fout doen (:

Dankje @estranged

@Empress, soort van wel het eerste baantje waar ik met andere moet werken. Ik werk op een camping in een restaurant/snackbar. Ik vraag ook wel veel.

Het komt vast goed, in het begin is het altijd wennen en moet je nog veel dingen leren. Dit is helemaal niet erg. Veel dingen vragen vooral! Waarschijnlijk zul je als je zelf meer vertrouwen krijgt in wat je doet ook minder zenuwachtig zijn! (:
Veel succes met je werk!