Zenuwachtig!! boy msn ontmoeten in de vakantie.. tips?

Er is een jongen op msn die ik ken van een vriend van vakantie.
Ik praatte bijna een jaar met hem op msn en we hebben 1 keer een uur gebeld. Maar daarna hebben we tijdje niet gepraat of gebeld.
Nou hadden we laatst opeens weer een gesprek maar het was niet meer echt zoals het was, beetje ongemakkelijk enzo.

Toen tijdens het gesprek hebben we afgesproken dat ik naar hem toe kom in de vakantie voor een eerste echte ontmoeting!
Dus nu ben ik echt heel bang dat als ik bij hem ben het dan de hele tijd stil is en dat wil ik echt niet. Moet wel een beetje goeie indruk achterlaten :pensive:
Iemand tips hoe ik dit kan voorkomen of misschien een beeeetje meer zelfverzekerd wordt? (Heb er al tips over opgezocht maar geloof niet dat die werken :stuck_out_tongue:)

Ik zal in dezelfde situatie als jou zitten over een maandje ofzo denk ik :stuck_out_tongue:
Maar sowieso op een openbare plek afspreken, en het beste is om iemand mee te nemen. En je moet je niet anders voordoen dan je bent, wees jezelf op je best :slightly_smiling_face:

Daar kan ik maar een ding op zegge: GEWOON DOEN!!=D
Als er stiltes vallen dan zul je die toch zelf op moeten lossen.
Dat is misschien een beetje eng in het begin maar als je die ongemakkelijke stiltes laat voor wat ze zijn dan krijg je achteraf spijt, for sure. Weet niet of je ooit eerder gedate hebt? Maar uit mijn ervaringen kan ik concluderen dat soms een stilte er gewoon bijhoort in een date en niet meteen slecht hoeft te zij. Jongens zijn nou eenmaal niet zoals meiden die non-stop ratelen.

Succes en heel veel plezier!!

Ga met em chillen in het centrum
en dan kun je wat eten ofzo
altyd gezellig=D

gewoon doen!
heb het ook gedaan en ga nu binnen 9 daagjes 2,5jaar met hem! :wink:
als je die vriend in het echt kent zal die jongen ook wel geen pedo zijn zeker?
ik zou gewoon naar de stad gaan iets gezelligs gaan doen, iets eten of iets gaan drinken ;p

weet je zeker dat het niet een oud mannetje is?
(sorry heb de film trust gekeken gisteren) gaat ook over het zelfde dan liegt die over zn leeftijd enzo en is die gewoon 36! iewlg:( maar als je hebt gecamt enzo! dan gewoon lekker jezelf zijn… je hebt ook al gebelt dus het moet geen probleem zijn! ik en mijn vriend krijgen geen uur telefoneren vol namelijk:$

Mijn ex heb ik ook zo leren kennen. Dus gewoon doen.
Ik heb er wel spijt van gehad omdat ik achteraf maar dat lag aan die jongen niet aan het ontmoeten van iemand die ver weg woont.

ga in een openbaarplek afspreken
houdt bij een etentje en drinken
en veder dat niet
als het niks ga je gewoon weg

Heel erg bedankt voor jullie reacties!
Ik hoop echt dat het leuk wordt :wink:

Liefss

Wees gewoon jezelf. Praat over dingen die jij leuk vind, vraag naar zijn interesses etc. Het komt vast wel goed. Maak je niet te druk en wees gewoon kalm. Het komt vast wel goed. Succes!

Ik ga deze vrijdag ook met iemand afspreken van msn haha, we zitten nu in hetzelfde schuitje =)

heb ik 2 keer gedaan, eerste keer was die jongen gewoon zo spontaan dat het gesprek vanzelf wel liep. We hadden toen in de binnenstad afgesproken.

2e keer is die jongen naar mijn huis gekomen, ouders waren thuis en alles.
Woonde aan de andere kant van Nederland en ik ergens in het midden, hij is heel verlegen, ik praat heel veel als ik verlegen ben.

We zijn toen naar de AH geweest, heb perongelijk een bapao broodje door de winkel gegooid (hij schoot uit het zakje toen ik hem pakte) en toen schoten we zo in de lach dat het ijs gebroken was… en nu hebben we al meer dan 3 jaar een relatie

Gewoon doen dus!
komt vast goed, en niet teveel over nadenken

ben jij niet bang dat het vet stil wordt de heletijd?

Dankjewel! Het is denk ik ook wel belangrijk dat de spanning een beetje weg is. Bijvoorbeeld door jou Broodje Bapao xd

ik zou niet bij hem thuis afspreken, misschien is het wel een of andere pedofiel…
altijd uitkijken.

Je kan inderdaad afspreken op een drukke plek
en als het niks is, kan je het vanzelf afkappen

Tips:

• Relax en wees jezelf
  • Hij is misschien net zo nerveus en zenuwachtig
  • Praat over koetjes en kalfjes

ect.

Hoe is het gegaan? bij mij wel goed =)

Oh haha dat had ik ook vandaag :slightly_smiling_face: Ik ging met de jongen die ik leuk vind voor de eerste keer ooit iets doen! Ik kende hem ervoor wel van school en zo, maar hij zit niet in mijn vriendengroep en we hebben nauwelijks gemeenschappelijke vrienden dat ik nooit écht goed met hem kon praten in het echt. Bovendien is hij een jaar jonger en autistisch wat het hem moeilijker maakt om echt sociaal te zijn. Oh ik was echt zo bang dat hij kinderachtiger zou zijn dan langs msn/fb/sms of heel stil zou zijn, maar nu ben ik dolgelukkig omdat hij gewoon echt vrolijk en spontaan was.
Mijn tip is dus echt wees jezelf, wees spontaan, kijk hem in de ogen en lach veel. Niet zo veel nadenken over wat wél kan en wat niet kan!