Zenuwachtig 1e date..

Hee,
Zaterdag ga ik met een jongen die verliefd op mij is, en ik ook wel op hem, schaatsen in Nijmegen.
Maar mijn moeder heeft dus tegen zijn moeder gezegd dat ik als “vrienden” moet gaan, ze vind het geen goed idee dat ik met iemand van 16(ben zelf bijna 14) samen ga schaatsen en dan “romantish” snapje XD

Nou is er alleen iets, als ik bij hem in de buurt kom word ik een soort van zenuwachtig en dan ga ik best domme opmerkingen maken volgensmij en word ik rood XD
Heeft iemand hier tips voor?
En stel het word nou zo gezellig dat hij me wil zoenen, dan word ik pas echt zenuwachtig en ga ik vast domme acties ondernemen.

Iemand hier weet toch wel hoe je een beetje rustig kan blijven?:grinning:
-En trouwens wat zijn leuke gespreksonderwerpen?-

xxx

Haha ik durf niet af te spreken met een jongen. Dus up

Meestal vinden jongens dat juist schattig! :grinning:
Je kan er gewoon voor kiezen om te zeggen dat je zenuwachtig bent…(of er een soort van grapje over maken waardoor blijkt dat je dat vindt). Dat is hij ook als hij echt verliefd op je is. Daardoor wordt de sfeer meteen relaxeder (Is dat een woord? :stuck_out_tongue: ) En dan zeg je waarschijnlijk minder Rare dingen dan dat je wil…
Good luck!!!

Haha dat had ik ook heel erg bij mijn vriendje van nu. Ik ging eerst uit eten met een vriendin en dan kwam hij me ophalen om wat te drinken. En na een tijdje zei mijn vriendin: Jezus wat doe je zenuwachtig zeg! Haha ik durfde hem amper aan te kijken toen hij me kwam ophalen. Maar het was heel gezellig enzo en het gaat allemaal vanzelf wel. En de dag er na zei mijn vriendin dat ik niet de enige was die er onwijs zenuwachtig uit zag. Dus je bent vast niet de enige op je date!

Haha dankjewel :grinning:

Ik kan echt dikke blunders maken joh,en ik ben echt iemand die bijvoorbeeld als ie me net een kusje wil geven dan flikker op het ijs XD

aah spannend :grinning:
Misschien is ie zelf ook wel verlegen op de eerste date, maar ik denk dat jullie vanzelf wel ‘los’ komen na een tijdje. Lach om zijn grapjes en maak zelf ook grapjes. En ik denk dat het wel goed komt als jullie gewoon gaan schaatsen heb je het vanzelf leuk ;p
Naja ik spreek niet echt uit ervaring, ik zou zelf ook wel een date willen haha

Haha okee dankjewel :grinning:

haha ik had vrijdag mn eerste date! ik was zooo zenuwachtig, maar als je nou eenmaal bij elkaar bent gaat het vanzelf goed. ik heb er niet zoveel last van dat ik zenuwachtig lijk ofzo, maar ik kan het wel aan hem merken!
oftewel: jongens zijn gewoon net zo zenuwachtig

btw: hij is nu mijn vriendje ^^

oh ik ben ook altijd zenuwachtig als ik met een jongen ga afspreken :stuck_out_tongue: maar 1 tip; gewoon jezelf proberen te zijn! Tenslotte moet hij je leuk vinden zoals je bent.
Als je even bij hem bent, wen je er vanzelf aan. Ik zou gewoon proberen niet verlegen te zijn en gezellig te kletsen :slightly_smiling_face:

Haha okee dankjewel:D

&xMMKE gefeliciteerd:D

we waren allebei best zenuwachtig we ging met elkaar praten
en film kijken het was gewoon gezellig

Tips (A)
http://www.hoedoe.nl/fami…-op-een-eerste-afspraakje

Nou als je al zenuwachtig bij hem bent dan heb je een goede date plek gekozen (no kidding). Als je gaat schaatsen hoef je niet zo veel te praten namelijk, en als je stuntelig doet merkt niemand dat toch. Zeg gewoon dat je pas 2 keer hebt geschaatst, en dat was 5 jaar geleden…

Ik snap niet dat je moeder dat geen goed idee vindt. Maar goed, OT: hij is ook zenuwachtig. Bij schaatsen doe je in ieder geval iets, je hoeft niet aan een tafeltje stil te zitten en elkaar aan te staren. Spelletje: Ga gebogen staan en laat hem jou duwen en andersom :grinning: Of hand in hand schaatsen.
Praat over de winter, over je hobby’s, zijn hobby’s, vakantie etc. Heb het niet teveel alleen maar over jezelf.
Succes en veel plezier!

Haha nee ik snap t ook niet van mn moeder …

maar dankjewel (ook voor de spelletjes :grinning:)

Dankejewel! :grinning: En ik schreef nog wel mooi dat ik nooit zenuwachtig lijk, nou voor school liep ik samen met hem en ik viel gewoon languit in de sneeuw omdat ik een misstap maakte, GENANT :open_mouth:

dat is normaal hoor als je zenuwachtig bent voor een date, alleen geloof me, als je aan het daten bent valt het reuze mee! en als jullie elkaar echt leuk vinden zul je je vast wel op je gemak voelen!

mijn vader gaat mee schaatsen op de grote baan(doet ie wel vaker hij schaatst alleen maar rondjes dus daar hebik geen problemen mee dat ie mee gaat) en mijn zusje met haar vriendinnetje.

ja niet mijn keuze maar mijn zusje zeurde dat ze perse mee wilde, en toen moest mn vader weer mee voor mn zusje (*zucht*) maar ze laten me wel met rust & het is daar groot dus no problemo opzich.

Het is gebeurd!:smiley:
Was heel gezellig, alleen toen keek ie me ineens heel lang aan en ik weet niet hij wilde me zoenen ofzo maar daar had ik nog echt geen zin in dus ik begon gewoon te lachen en schaatste -hand in hand- verder.
Oja, we hebben alvast een nieuwe afspraak gemaakt om naar de film te gaan :grinning: