Zenuachtig van knappe jongens

Hallo, ik heb een nogal groot probleem, vind ik zelf… Ik word heel erg zenuachtig van knappe jongens of gewoon jongens. Heeft iemand tips om hier vanaf te komen? :thinking: xx

Zenuwachtig (:

Gewoon denken dat ze ook maar mensen en waarschijnlijk onzeker zijn.

Zij poepen ook. Bedenk dat.

Ik denk dat iedereen van jouw leeftijd daar wel een beetje last van heeft… Gaat vanzelf over!

hahah dat ken ik… oke, niet echt zenuwachtig maar verlegen ensu. Terwijl ik normaal best wel zelfverzekerd, etc etc bent.
Maar het kan ook schattig zijn :slightly_smiling_face: als je dan beetje onhandig doet ensu.
gewoon diep ademhalen… en probeer jezelf op je gemak te maken.

Precies hetzelfde probleem dus geen tips haha.

Ik wordt niet zenuwachtig bij knappe jongens. Alleen bij die ene jongen, ik voel niets meer voor hem, maar mijn lichaam reageert er wel heftig op. Ik kon niet eens normaal gitaarspelen toen hij binnenkwam, zo erg dat mijn vingers trilden. Achja…

Ik ben altijd of heel verlegen, of ik ga dingen zeggen die nergens op slaan… En ja ze zijn normale mensen, maar het blijft eng haha :stuck_out_tongue: meer tips?

Haha, hier heb ik ook last van …

Haha, hier heb ik soms ook nog last van. Ik weet nooit waar ik moet kijken dan.

Ja dit heb ik soms ook wel.
Maarja, het zijn ook maar gewoon mensen.

heb ik ook en ik ben een stuk ouder :flushed:

Heb ik geen tips voor.
Gewoon niet zenuwachtig zijn en teveel nadenken bij wat je doet.

ik heb dat ook… En toch… ik heb een vriend en die vind ik superknap, maar bij hem voel ik me echt op mijn gemak.
Ik heb altijd geloofd dat dat kwam omdat die knappe jongens ook nog eens goed wisten dat ze knap waren en ermee te koop liepen… Daardoor voelde ik me vaak minder…

Maar OT: ik kan je niet echt tips geven, sorry

Gewoon jezelf blijven, niet te veel nadenken, en gewoon doen :wink: anders ga je mss ooit spijt krijgen dat je iets niet gedaan hebt :wink:.

-