Hoi meiden,
ik weet dat er een zelfvertrouwen topic is bij Beauty Health & Hair , maar daar wordt nauwelijks gereageerd. Ik wil mijn verhaal even kwijt en stiekem hoop ik dat jullie tips voor mij hebben :’).
Het begon allemaal aan het begin van dit schooljaar. Ik merkte dat de band met sommige vriendinnen steeds minder sterk werd, en we steeds minder gingen doen samen. Ze deden ook steeds minder aardig, en ik snapte niet waarom! Ik baalde hier zo erg van, maar dacht; life goes on. Ik zocht nieuwe vriendinnen, en heb ze ook gevonden.
4 super lieve meiden die me eigenlijk nooit eerder waren opgevallen! Kort daarna was ik jarig, en nodigde alle meiden van de klas uit, om er iets gezelligs van te maken. Ik was er erg zenuwachtig voor vanwege de meiden die niet zo aardig deden ook kwamen. Ze deden poeslief en aardig. Ik dacht dat de dip van onze vriendschappen misschien over was, maar nee.
Ze gingen samen met mijn nieuwe vriendinnen dingen doen , zonder mij. Ze gingen zelf naar verjaardagen, zonder mij. Naar schoolfeesten, zonder mij. Bij niets betrokken ze me !
Ik zei hier wat van tegen mijn nieuwe vriendinnen, en ze begrepen het. Ik ging met hun afspreken, logeren , leuke dingen doen.
In oktober werd ik samen met 5 andere meiden uitgenodigd voor een filmavondje. Ik had nooit verwacht dat het zo gezellig had kunnnen worden, en denk daar nu zelfs nog vaak aan terug.
Maar nu begint het weer . Vandaag gingen al die meiden naar de stad, zonder mij! Ik snap niet wat ik fout doe, of niet goed doe om mee te ‘mogen’ gaan.
Daarbij komt ook nog eens dat ik best onzeker ben over mijn uiterlijk, gewicht etc. En dat kan ik er niet bij hebben.
Ik doe niet arrogant ofzo tegen die meiden, ik doe niks verkeerd, ik geef ze complimenten over werkelijk ALLES! En toch. Op school doen ze aardig en normaal, maar er buiten heb ik nauwelijks contact of leuke dingen.
Ik wil ook eens gezellige sleep-overs met je bff met maskertjes en make-up, waarbij iedereen elkaars geheimen vertelt etc. Ik doe dit allemaal met mijzelf, omdat ik gewoon geen vriendinnen heb die dit willen doen!
sorry voor het lange verhaal, maar ik ben blij dat het eruit is.
tips of opmerkingen, graag.
Liefs,