Zelfmoord

ok bij deze mijn verhaal ik ben hier ds helemaal niet goed in heaa meiden uhhm twee jaar geledenzijn de zelfmoord neigingen begonnen alles ging kut ik verloor vijf mensen in twee jaar tijd vrienden gingen aan de drugs roken alcohol alles ging fout om me heen en ik ging ook op het verkeerde pad ik ging blowen ik ging drinken alles wat fout was dee ik eigenlijk nou steeds erger tot ik eigenlijk neit dieper kon zinken en toen kwamen mijn zelfmoord gedachtens en twee maanden latr kwamen mijn zelfmoord pogingen en dan mezelf snijden op het spoor staan noem het allemaal maar op maar ze wouden dus dat ik hulp ging zoeken en tot de dag van vandaag doe ik dat nog steeds niet ik heb altijd het gevoel gehad dat ik allen was en dus doe ik het nu nog steeds tog wel fijn dat ik op dit moment mijn verhaal even kwijt kan

Is dit serieus? Op je manier van schrijven lijkt 't niet zo…

Niet respectloos bedoeld, maar je verhaal is haast onleesbaar zonder punten.
Ik weet niet goed wat je precies verwacht van ons. Als men wil dat je hulp gaat zoeken, doe dat dan ook. Wij kunnen je geen ander advies geven, want je hebt het kennelijk niet onder controle.

Sterkte

Faker?

Ze is hier bloedserieus over, moet je het Wat wil je nu echt even kwijt - topic maar even checken. En ja het is wat irritant hoe ze schrijft maar het gaat om de inhoud en ik vind het wel echt heel erg voor haar.

Dit is echt, alleen komt het niet zo over door het onleesbare verhaal.

Meisje als dit serieus is moet je echt hulp zoeken, om dit te moeten verwerken op jouw leeftijd is ook gewoon te zwaar. Het komt echt allemaal weer goed, je moet gewoon goed met mensen gaan praten de komende tijd.

Overigens als dit nep is moet je alsnog hulp gaan zoeken want dan is er iets anders goed verkeerd.

Kun je misschien even komma’s en punten gebruiken, ik kan die tekst zo echt niet lezen.

dit is dus het hele probleem, ik kan geen verhaal typen omdat ik niet goed weet wat ik op meot schrijven, daarom praat ik er nooit over, ik had verwagd dat jullie dachten dat ik nep zou zijn maar ik zuig dit niet uti mijn duim

Hetzelfde hier
Btw, blijf niet met al die gevoelens opgekropt zitten. Zoek een vertrouwenspersoon, iemand waarbij je goed je problemen kwijt kan.

en de mensen die me niet geloven tjaa daar kan ik niks aan doen maar ik vind je wel heel zielig als je dit verzint

nee dat vind ik zo kut al die mannetjes, zijn allemaal praat palen. kan ik echt niet mee praten

Niet allemaal hoor, er zitten ook goeie bij.

wat denk je dat ik hier doe

Je moet echt professionele hulp zoeken,
het zal zeker weten helpen!
De mensen waar je hulp bij zoekt,
zijn hier namelijk voor.
Ze zijn getraint om jouw hiermee te helpen.
Ik weet zeker dat alles dan weer goed komt.

ik wil niet van die hulp ik ben hier niet voor niks ik sla al die professionele hulp echt af ik heb daar helemaal niks aan

Ik snap haar wel. Ikzelf zit jaren in de problemen en ik ga ook niet op zoek naar hulp.

Wij kunnen jou van een afstand hier niet helpen.
Beschrijf in ieder geval je gevoel eens.
Waarom denk je dat het niet lukt om ervan af te stappen?
Is het vanwege je vriendengroep of wil je het eigenlijk niet, enzovoort.

ja voor ik dit topic had gevonden zat ik de hele dag depressieve liedjes te luisteren, maar nu schrijf en lees ik de hele dag dit verhaal, hoe kut ik me ook voel achter deze laptop

en ja ik moet nou maar met al het gezeik en problemen om gaan want dit is natuurlijk een stuk van alle problemen maar er zijn nog zoveel mensen die nog veel meer problemen hebben