Zelfmoord

Hoi. Ik ga nu zelfmoord plegen.

Waarom? Ik heb er genoeg van. Ik wil vrijheid, vrij zijn. Eigen keuzes maken. Nee hoor, als moslima kan dat niet. Nou, oke, mijn ouders gaan dit lezen dus ik laat dit openstaan:

Hallo mam, pap. Sorry, mama. Jammer voor je, papa.
Ik ben nu weg zodra jullie dit lezen (hoop ik) en ik hoop dat jullie mijn keuze zullen begrijpen. Aangezien ik graag dingen zelf wil doen en beslissen en jullie mij dat niet laten doen, heb ik besloten om er gewoon mee te stoppen. Ik ben blij met mijn keus, ik heb hier al lang over nagedacht, en ik dacht altijd: “zodra ik voel dat ik het móet doen, doe ik het”. Nu voel ik me zo, dus ik ga mezelf zo ophangen. Waarom ik dit hier typ? Dit is makkelijk. Makkelijker als alles. Het boeit me gewoon niet meer, ik kan hier later toch niet meer over nadenken. Weet je wat nog het ergste is? Elke keer als ik er over begon, wimpelden jullie het af als “nee joh, doe niet zo mal”. Weet je, dát is pas mal. Jezus. En oja, nu ik toch zometeen dood ben: ja, mam, ik had dat geld gestolen. Sorry, oke? Mijn pincode is 3045, veel plezier.

Ik zal jullie misschien nog wel missen, maar ik houd van je, mam.

Doei

Waarom doe je dit?
Je hebt al een reden gegeven maar ik vindt dat geen reden genoeg.

NEE, STOP NU! IK MEEN HET, STOP!

Doe het alsjeblieftalsjeblieft niet meid…

Meid niet doen ajb niet… Denk aan al de mensen die om je geven! Je familie, vrienden, exen? etc. etc. etc…

Pff overtuigend klinkt dit ook nie ( aan je andere reacties te zien?)
als dat wel het geval is :frowning_face: niet doennnnn!! alles komt goed

God neeeee, dit kan niet. Als dit waar is, stop alsjeblieeeeft en doe dit niet!

Niet doen.
Nee echt niet doen.

doe het niet.

Neeeee niet doen! echt niet!!

Stop. gewoon,. STOP

Fuck hoe kunnen we haar overtuigen?

En al is dit nep, reageer alsjeblieft niet gemeen. Als het wel echt is, zijn gemene reacties wel het laatste wat ze kan gebruiken.

Je bent 19, je hebt verdomme nog meer dan de helft van je leven voor je.

Ik vind dit echt heel erg.
Er zullen mensen zijn die je zielsveel zullen missen en elke dag om je zullen huilen.
Niet doen.

Ik hoop zo dat het een grap is… Meid doe het alsjeblieft niet!

NIET DOEN! Echt echt echt echt niet, geloof me.
Er is altijd een oplossing, echt ALTIJD.

Als je dit leest, stop alsjeblieft. Note me anders als je iets kwijt wilt. Desnoods spam je me vol. PLEASE, stop!

http://www.youtube.com/watch?v=TxwuB6xPcvs&feature=fvst

Dit. En sorry, ik ga het toch doen. Toch lief van jullie.

Mag ik iets meegeven? Alsjeblieft, pest niemand. Ook niet op girlscene.

X

Oke en waarom zet je je afscheidsbrief op een forum?
Dit lijkt meer op een schreeuw om aandacht.