Heeii!
Ik ben al een tijdje niet meer op deze site geweest, maar ik moet echt iets kwijt
Zoals jullie weten ben ik dus PicaLux (logisch) en ik ben 12 jaar.
Ik heb dus mijn hele leven lang véél mee gemaakt. Zo veel, dat als ik elke keer opnieuw iets probeerde te verwerken, er weer iets nieuws bijkwam, zodat het continu erger werd. Een paar dingen wat er zijn gebeurt zijn :
-scheiding ouders: ongeveer 3 jaar geleden, ik was er echt kapot van, ik had het nooit verwacht
-Pesten: Ik ben vanaf groep 3 t/m 8 gepest, en nu (ik zit in de 1e) zitten jongens uit mijn klas me continu uit te lachen vanwege de games die ik speel, en omdat… Ik weet het niet, ze hebben gewoon iets tegen me. Op de basisschool werd ik gediscrimineerd (vanwege getinte huid), uitgescholden, en opgewacht.
-Dood van mijn 2 katten: Ik was heel close met ze, en opeens waren ze er niet meer…
-dood van mijn oma: Ondanks dat ze er nooit voor me was, mis ik haar nog…
-Ruzie met moeder: Mijn moeder geeft me echt het gevoel alsof ze me haat, ze doet zo gemeen tegen me! Ze schreeuwt als ze echt kwaad is dat ik mijn grote bek moet houden…
-vader: mijn vader is kortgezegt er NOOIT voor mij geweest, alsof ik lucht was ofzo
-mijn kleine zusje: mijn kleine zusje is 6 jaar en scheld me al uit voor kut zus…
-Ruzie met mijn vriendinnen: ik heb zo vaak ruzie met mijn vriendinnen, maar ze “overreacten” zo erg
-‘Hij’: Ik noem hem even M. M ken ik al 5 jaar lang ongeveer, maar niet goed ofzo. Omdat ik zelf op hockey zat, kende ik hem alleen maar als ‘een van de jongens die op hockey zit’. Ik ben dus kyper, en ik kreeg dus keeperstraining. Van M. Had ik echt totaal niet verwacht, en na de 2e training was ik al verliefd. Op een dag schreef ik een briefje (na 8 maanden verliefd op hem te zijn) dat ik dan “zogenaamd” aan hem zou geven (dat wilde ik natuurlijk niet echt), maar mijn vriendinnen boden aan om het te geven. Ik dacht dus: Yolo, en deed het… DAT was de grootste fout van m’n leven. Wat moest hij er in godsnaam mee, als ik er geen naam onder had gezet?! Hij kon niks! En toen hij erachter kwam dat ik het was, deed hij niks. Hij liet het gewoon, geen woord, geen appje, niks niet. Dus ik stuurde hem via skype (want zijn vrienden zaten hem dus er continu mee te irriteren en daar voelde ik me schuldig over) een berichtje dat het me spijtte. Wat stuurde hij terug? OK. Noem me een aansteller, noem me gestoord, maar OK? OK betekend tegenwoordig Op Kankeren, en zijn moeder heeft kanker… en hij weet dat, dat weet hij zoizo…
Oke, en naast dit alles heb ik mezelf gesneden… 5 keer, maar elke keer op dezelfde plek. Waarom? uit frustratie, ik kon het gewoon niet meer aan. Ik woon dus in een flat, en ik heb gewoon een keer op het balkon gestaan, overwegend eraf te springen… Ik wil gewoon dood, dan ben ik van alle pijn en verdriet af…
Heeft iemand tips hoe ik in godsnaam hiermee moet omgaan?
xxxx PicaLux
ps. Ik wist niet waar ik dit moest posten, dus ik dacht maar bij Liefde & Boys
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Edit:
Ik ben vergeten te vermelden dat ik voornamelijk gepest ben (op de basisschool) door mijn uiterlijk, huidskleur, en ADHD, en ik ben vergeten te melden dat ik ADHD heb