zelfmoord is de enige uitweg

Jullie zijn echt heel naïef.

HET IS KOUD BUITEN

Doe niet! Dit is niet de oplossing. Kunnen wij jou helpen? …

ik zou het niet doen want die pesters zullen het uiteindelijk niet erg vinden dus je kunt het beter niet doen en juist sterk blijven
niet doen aub

Zelfmoord is niet de oplossing.
Praat met een persoon er over die jy vertrouwt.

Het is niet de enige uitweg. Dus alsjeblieft, ga met een psycholoog oid praten, en doe dit niet.

NIET DOEN!
Er zijn andere oplossingen!

Ik hoop niet dat er nog meer van dit soort topics gaan volgen.

Heb je al professionele hulp?

Lieverd niet doen. Er zijn zoveel mensen die om je geven. Er is ook iemand anders die heel veel om je geeft en dat is God. Het leven is zo mooi. Het leven is ook heel moeilijk, maar mensen moeten leren om sterker te worden. Makkelijker gezegd dan gedaan dat is zo, maar ik ben ook gepest en sterker geworden. Niet doen echt niet.

:hugs:

Ik ben ook mishandeld en gepest geweest. Mijn vader zei je moeder gooide de pil weg ik heb je nooit gewild. Op school zeiden ze we haten je was je maar dood.
Toen besloot ik van 4 hoog te springen. Ik heb het wonderbaarlijk overleefd, omdat ik op het gras ben gevallen. Je kan me een privébericht sturen dan kan ik met je praten en je steunen. ik wil er voor je zijn.

Niet doen! Je komt er wel bovenop! Geloof me… Doe dit gewoon niet.

hier komen iets te veel topics over.
maar voor de trein springen is echt heel heel heel erg voor de machinist en mensen in de eerste coupé. echt.
dus als het echt is: ga naar huis, praat met je ouders, zoek professionele hulp en alles wordt ooit weer beter, heus waar.

Doe het alsjeblieft niet! Echt, er komen betere tijden aan! Hou vol!

:sob::muscle: :sob::muscle: :sob::muscle: :sob::muscle:
[size=7]Stop.

Niet doen, gewoon echt niet doen. Zoek mensen om mee te praten of zoek professionele hulp, zij zullen je écht verder helpen. Je kunt het wel, dat weet ik heel zeker! Geef niet op, er is áltijd nog een uitweg!

Denk aan de man/ vrouw die de trein bestuurt? Die er een trauma aan over houdt. Die misschien een familie heeft. En denk ook aan de mensen die jou gaan missen.

Als je dood wilt ga je toch niet springen neem de trein is sneller maar dit is niet lullig bedoelt hoor maar gewoon

What. The. Fuck. Je moet niet áltijd zeggen wat je denkt meid.

nee maar als e springt hou je er veel pijn aan over als het niet lukt dat is veel erger doe niks o iig niet dat