Hellooww:D
Weten jullie misschien dingetjes om zelf te maken voor mijn kamer om of te kopen?? Ik heb al bij DIY gekeken maar daar staat niet echt super veel bij. dus als jullie iets weten hoor ik t SUPER graag:D
x
Hellooww:D
Weten jullie misschien dingetjes om zelf te maken voor mijn kamer om of te kopen?? Ik heb al bij DIY gekeken maar daar staat niet echt super veel bij. dus als jullie iets weten hoor ik t SUPER graag:D
x
ik heb ooit eens een oud muismatje opgefleurt. gwn de vorm tekenen op en stuk papier/karton en dat volplakken met foto’s van je friends en leuke plaatjes uit tijdschriften of internet.
Eventueel nog een klevend plastic folietje eromheen en dan op je muismatje plakken met sterke lijm.Maar bij mij bleef het niet echt plakken dus heb ik het een nachtje laten pletten onder een stapel dikke boeken
Het is uiteindelijk best mooi geworden!
ik hoop dat je hier iets mee kan doen?
hoi,
ik vind dat soort dingen ook leuk om te doen!
hier wt tips:
*kijk op bij “lifestyle” en dan “jouw kamer”
*zoek bij google.
*je kan je oorbellen aan een vaas hangen. (je hangende oorbellen dan!)
*kijk in bladen, boeken uit de bieb daar staan veel tips in!
*verzin zelf iets, je bent vast cretief genoeg!!
ik hoop dt je hier wt mee kan, in ieder geval alsjeblieft!!
Scoor vette etalage dingen bij winkels. Ik heb bijv. een hugepokerkaart van the Store maar de Vero Moda heeft nu hele vette origami vogels. Niet selfmade maar wel heel vet & orgineel.
Dat is leuk ja. Heb jij dat weleens gedaan?
Want ik wil graag die Aiko poppetjes die bij de schoolcampus van de V&D staan.
even voor je in elkaar geflanst met paint.
had ik zelf gemaakt. de ‘diepte’ kan je zelf bepalen, ik had 15 cm genomen.
het is een kastje
Dit hbe ik gedaan met men oorbellen :
ik hbe een a4 blad genomen ( een blauw ) een iets dikker a4 blad wel , maar niet te dik.
dan hbe ik allemaal gaatjes geprikt met ene naald op ongeveer dezelfde hoogte.
en daarna je oorbellen er in doen . je kan het bv. ophangen met een koortje .
x
Kun je die vogels ook kopen??
Ik snap t eigenlijk niet zo goed :$… xD
schelpen aan een touwtjes in een hokjes patroon
dus van onder naar boven en van links naar rechts
Wat ik wel eens heb gemaakt
Ik had een poster wat ik niet meer zo leuk vond met glas ervoor. dus ik had het glas eraf gehaald en het poster eruit gehaald en toen zat er nog een stuk papier achter. Die heb ik helemaal volgeplakt met allemaal fashion plaatjes en daarna heb ik het glas er weer voor gedaan. Ziet leuk uit, vind ik.
Ik heb in een mand, allemaal van die sterretjes gemaakt in vershillende kleurtjes, die ook bij DIY staat, met barbie schoentjes, schelpjes en chinese snoepjes erdoorheen, die kun je toch niet opeten, niet zo lekker
Je kan op de site van Polyvore collages maken en uitprinten fzoo
http://img46.imageshack.us/img46/345/newraveoh2.jpg
deze had ik nog zelf gemaakt, tijdje geleden ^
Ik heb ook een oorbellenbordje gemaakt. je neem een stuk stevig karton (formaat kies je zelf…) en daar plak je een leuke prent op van vb reclame of zoals ik van een parfum… iets wat je zelf leuk vindt. :] dan prik je er met een naald of een oorbel allemaal gaatjes in per 2 en dan heb je zo’n leuk bord. Heel handig om eraf te halen en terug op te steken
http://img238.imageshack.us/img238/3285/img6490rh3.jpg
sorrie voor de grote foto ^
Ik heb krijtbord verf op me deur ^^
En een foto bord…
(groot stuk wit geverft hout waar ik foto’s op plak)
Brengt je emschien op iedeeën
Ik heb Echt heel veel luckystars gemaakt , echt heel veel. Grote en Kleine,
En die doe je dan in een glazen vaas Dat ziet er echt heel cool uit
Je kunt die sterretje ook in de kleuren van je kamer doen, en dan in een vaas dat is Cool! Dat Oorbellen dingetje vind ik ook vet, maar waar zet je die weg;)?
woot die 2e oorbellen helemaal bovenaan supervet xD
ik vond zo’n bordje nooit zo leuk klinken maar zo is het toch wel leuk denk dat ik het ook ga doen want nu liggen ze allemaal op een hoopje
x oude schoenendozen beplakken met behang of verven in de kleuren van je kamer.
x een vierkant (of andere vorm) op je muur schilderen met magneet of krijtboren verf.
x een hele grote lijst vol met foto’s, plaatjes enz.