Zelfklevende BH

Hai allemaal,

Binnenkort heb ik een gala en ik heb een jurkje gekocht met een open rug.
Ik wil er geen BH onder omdat dat gewoon niet staat maar ik vroeg me af of er nog ergens van die zelfklevende BH’s/plak BH’s (of strips) te vinden zijn.
Op verschillende forums zag ik staan dat mensen deze BH’s van de Action, Kruidvat of Blokker vandaan gehaald hadden.
Weet iemand of ze die bij één van deze winkels nog steeds verkopen?
xxx

nelly.com

hunkemöller heeft ze sowieso, daar heb ik die van mij gekocht

Hunkemoller.

Idd bij Nelly, maar ik las dt het helemaal niet goed plakte…

ebay

Elke lingeriewinkel heeft dat

dat wel ja!

Ik heb er eentje van het merk Magic ofzo, gewoon in lingeriewinkels te halen. Maar ik zou het alleen nemen als de jurk aan de voorkant strak zit, anders is het echt niet prettig.

Nee hoor, helemaal niet zelfs!

Ik heb er ook eentje. Met warm weer is het echt af te raden, dan laat ie langzaam maar zeker los en ben je constant bezig met hem terug tegen je borsten aan te drukken :’)
Het doet verder totaal niet zeer als je hem er weer afhaalt. Persoonlijk zou ik wel voor een kwalitatief goede plakbh gaan, van het merk dat ze bij V&D en Hunkemöller hebben.

Op Ebay kun je ze voor 5 euro vinden en ze blijven perfect plakken. Toch wel een stuk beter dan 30 euro voor een plakbh die nauwelijks plakt :’)

Hunkemoller! Ze hebben daar nu ook iets nieuws, met nog strips op je zij zeg maar. Tot halverwege je zij.
Ach ik kan niet uitleggen :’) moet je anders even zoeken op de site!

Vriendinnen van me die het aanhadden om het kerstgala zeiden vooral dat het raar aanvoelde, verder zat het wel goed. Die hadden het beiden van de Hunkemoller, maar in onze school was het toen niet zo super warm, dus daar kan ik niets over zeggen.

Plak BH is eigenlijk een verkeerde benaming. De BH plakt op de huid dmv een vacuüm, daardoor blijft hij als er geen lucht tussen de huid en BH komt gewoon zitten, echter als er zweet, of je maakt een onverwachtse heftige beweging dan kan hij loskomen. Praat uit eigen ervaring, daarom koop en gebruik ik zulke BH’s dan zelf ook niet meer.

Misschien hebben sommigen onder jullie andere (betere) ervaringen ermee.

Haha! Ik hoor dus dat je zo’n BH eigenlijk beter niet kan dragen.
Ik denk dat ik gewoon geen BH aan doe aangezien het niet doorschijnt en als ik het koud heb zie je het ook niet.
Heel erg bedankt voor de reacties, ooit ga ik er denk ik eentje kopen gewoon om te kijken hoe verschrikkelijk het is!!

Ze hadden dacht ze ook bij de Primark. Maar ik heb geen idee of die goed zijn. Ik weet wel dat Nubra een speciale heeft die zorgt dat je minder zweet en daardoor minder snel loskomt. Nubra schijnen goed te zijn maar die zijn al gauw 25 dollar. Zou het via amazone kopen en niet via ebay. Via ebay heb je alleen kans op neppe.

Ik heb die van Hunkemoller 1 keertje gedragen voor de uitreiking van m’n diploma. Het kwam vrij snel los te zitten, dus ik moest ‘m wel vaak aanduwen *elegant*. Het viel er niet af ofzo, maar het zat wel niet zo goed. Nochtans was het niet zo warm, want ik weet nog dat het een regenachtige avond was, dus zo hard kon ik ook niet zitten zweten hebben… Nouja, alles om er goed uit te zien :’)

ik vind ze wel prima zitten hoor, geen last van ofzo en ook niet oncomfortabel.