zelfgeschreven gedicht.

ik heb een gedicht geschreven en ik zou graag willen weten wat jullie er van vinden

standing in front of the line to another world, where I’m strange, where I’m new
singing all the songs that I hate, because the devil has got me
making all the words that I have never dared to say
and standing there because I don’t want to go another way.

but someone in my heart is telling me a story, about a girl who doesn’t want to go
because she has lived here with many pleasures overshadowing the bad things
and now I’m turning back to the world were I’m living in
just because I don’t want to go another way.

upje. :slightly_smiling_face:

want als ik Engels kon, dan had ik misschien een mening gehad xD

Ik vind het een heel mooi gedicht,
gaat het over iets in jouw leven of heb je dit zomaar geschreven?

alleen heb je nog een paar foutjes… ;$ :
making all the words that I have never dared to say
but someone in my hart is telling me a story, over=about a girl who doesn’t want to go
because she has lived here with many pleasures overshadowing the bad things

sorry, ik wil absoluut niet betweterig ofzo overkomen, maar dan klopt het beter… ;$

Ik vind dat where I’m a newbie er niet in passen. Doe dan where i’m new. Verder vind ik het een goed gedicht, op de paar grammatica/spellingsfoutjes na dan.
Dit trouwens ook: but someone in my heart is telling me a story, about a girl who doesn’t want to go.
Geen kritiek hoor, het is een mooi gedicht, maar ik kan niet tegen spellingsfouten xD

ik heb het zomaar geschreven en bedankt voor de spellingsfouten, want het is voor school :stuck_out_tongue:

maar heel veel woorden heb ik ook nog niet gehad dus

bedankt voor de reacties

mooi :slightly_smiling_face:

Waauw echt mooi :grinning:

Als ik gewoon vol zit met dingen en ik me echt niet meer kan concentreren op andere dingen al bijvoorbeeld mijn huiswerk, dan schrijf ik alles eraf dmv een verhaal of een gedicht :grinning:

xx

standing in front of the line to another world, where I’m strange, new to be
singing all the songs that I hate, because the devil has got me

misschien dat? dan rijmt het :stuck_out_tongue:
Trouwens al eens naar een rijmschema gekeken?
Dan loopt het gedicht lekkerder. bijv als je in de 1e zin 7 lettergrepen doet, en dan de zin die er op rijmt ook 7 lettergrepen doet, dan loopt het lekkerder. of je zoekt even op google maar ik ga meestal op de lettergrepen af.

xx succes!

mooi <33

ja ik weet het maar als je in een x ingevingen krijgt is het best wel ingewikkeld om een rijmschema aan te houden maar ik ga het proberen