Zelfgemaakte laptopstickers!

Hoi allemaal!

Ik heb even een vraag aan jullie.
Ik ken iemand, die hele mooie laptopstickers maakt.
Nu heb ik bedacht om dit op girlscene te gaan verkopen. (voor hem dan)
Ik vraag me alleen af of jullie dit leuk zouden vinden, dus ik zet even een foto neer!

http://i33.tinypic.com/2d1rebt.jpg

Dit is die van mij.

http://i37.tinypic.com/70i7o5.jpg

En dit is die van mijn zusje.

Zouden jullie dit kopen als dit te koop was voor ong. 10 euro?:slightly_smiling_face:

x

ooh echt leuk:D maar ik zou het niet zo snel kopen voor 10 euro,

JA! omg die onderste is vet mooi. ja mijn laptop heeft ook altijd laptopstickers hihi lijkt me wel vet met je eigennaam!
inclusief verzendskosten?

huh hoe maak je dat dan?Ö

Ik weet niet precies hoeveel het dan gaat kosten hoor! Het kost voor hem wel wat om te maken omdat hij een groot vierkant uit moet printen en daarvan gaat meer dan de helft in de prullebak! Maar een gokje is 10/13 euro

Hij heeft een speciaal stickerprintapparaat! Dat is voor autostickers en daar kun je ook laptopstickers enz van maken! het beschadigd je laptop niet:)

waar ik ze altijd haal is het 15 euro per sticker;p en ik weet toevallig als je dan je eigen ontwerp laat maken is het 31,95:| dus dan valt 10 euro best wel meexd

Ja 10 euro is idd niet duur dan! en dit zijn de eigen ontwerpen van mij en mijn zusje!

straks gaat het uit met koen;p neem aan dat het je vriendje is toch? zo heette mijn ex btw ook;p
hihi die onderste vind ik ook echt heel mooi!

Ik vind ze wel dikmooi gemaakt. (:
ja en als ze 10euro zouden zijn zou ik er wel overna gaandenken.

Haha ja dat is mijn vriendje! Maar het gaat niet uit hoor :stuck_out_tongue: En als het uitgaat haal je het er zo af!

echt super super leuk!
Zou het zo kopen hihi:$

Ik zou er ook wel 1 kopen denk ik!

up!

nog een upje!

echt heeeeeeel gaaf! zelf laat ik ze liever niet via internet bestellen en verzenden enso maar ik vind het wel heel orgineel en stoer ( vooral die onderste is supermooi)

Oooh dat vind ik echt heel leuk!
Want je hebt ook vaak van die stickers die meteen je hele laptop bedekken, terwijl ik zoiets kleiners juist veel mooier vind, maar ik wist nooit waar ik het kon kopen.
En voor zo’n 10 euro zou ik er wel eens over denken, vind ik wel een goede prijs, denk dat je dat in de winkel ook zeker ervoor kwijt bent.

weetje hoe vet!(:

Ik zou er wel een kopen ja, echt leuk. Mja, ben nu blut dus dat heeft weinig zin xd

ahh k kan de foto’s niet zien =(