zelfgemaakt printje op je kleding plakken/drukken

ik doe opleiding mode en ben bezig met een skinny jeans maar mijn vraag is, weet iemand hoe of waar ik mijn eigengemaakte logo/printje op me achterzak kan laten plakken of drukken, iemand suggesties?

1x een onderwerp openen is genoeg hoor!

Volgensmij kan dat ook met transverpapier. Maar weet niet zeker of het wel op broeken kan eigenlijk ;o

ja sorry hij wou niet uploaden dacht ik… klikte iets van 5 keer sorry haha :blush:

ja sorry hij wou niet uploaden dacht ik… klikte iets van 5 keer sorry haha :blush:

ja en nu weer 2x. ff geduld hebben misschien? zo snap ik wel dat er zoveel onnodige topic zijn

ahum. ik drukte op vorige en toen kwam er weer ineenkeer 1 tevoorschijn. sorry hoor :wink:

maargoed, terug naar de topic,

weet iemand waar je dat kan laten doen of zelf kan doen?

Ligt niet aan jou, girlscene doet heel irritant de laatste dagen.
Maar om op je vraag in te gaan: transferpapier kun je kopen bij o.a. de Action & HEMA. De meeste mensen vinden die van de Action beter en is ook goedkoper. Is ongeveer 3 euro voor een pakje met een aantal velletjes. Dan moet je daarop een plaatje printen en op je shirt strijken. De precieze uitleg staat allemaal achterop het pakje, maar het is erg makkelijk! Je hebt alleen een printer, stijkijzer en shirt nodig.

Ziet er zo uit, zo’n verpakking bij de Action:

http://aagjedoeken.files.wordpress.com/2011/08/transferpapier1.jpg

dankjewel Telephonic!
blijven die er lang opzitten?

Ja, volgensmij wel :grinning:

thanksss :relieved:

succes, leuk idee trouwens om op een broek te doen!