Zelfgemaakt gedicht over een jongen:$! Wat vinden jullie?

De eerste dag dat ik je zag, ik was stapel op je!
Je mooie blauwe ogen, ik wou dat ze naar mij keken.
Maar ze keken recht door me heen.
Naar een ander meisje, waar jij je liefde voor wilt geven.
Ik hou van jou, jij houd van haar, wat ik zal doen ?
Ik weet het niet, maar wat ik wel weet is dat ik altijd van je zal blijven houden!(L)

Hij is lelijk hè:$? en raar? Wat vinden jullie?:blush:

X

Niet bijzonder.

Nu verwacht je zeker dat wij allemaal gaan zeggen: NEE, HIJ IS PRACHTIG OMG.

Nee.

Je haalt me de woorden uit de mond.

Uh nee:S? Ik wil gewoon jullie meningvin je hem lelijk zeg het sorry hoor dat het zo overkwammaar hoeft niet metteen zo gepikeerd te doen ?

ja hij is lelijk,
rijmt ook nieteens ofzo.

Maar
Als je hem zo lelijk vind
Dan zet je hem toch niet online?
Kan aan mij liggen maar ik zou dat niet doen…

ja hij is echt lelijk!

Ik weet niet precies wat ik er van vind dus ik dacht ik graag het aan jullie en nu had ik antwoord :slightly_smiling_face: hoe oud zijn jullie eigenlijk? Om ik bedoel niet iedereen maar om zo te reageren ik ben vast stuk jonger als jullie en dan zo doen:'s?

Haha zo een misvormde zin en dan toch het woord gepikeerd gebruiken, prachtig! xD

Nou, om dan maar mijn mening te geven.
-Hij rijmt niet
-Hij is niet speciaal (uit een tijdschrift?)
-Zwaar emotieloos
-Te recht voor z’n raap
-Tja, gewoon saai

Whahaha geweldig xD

Duss, we reageren met iets wat we opmerken, jij vindt het niet cool, en je zegt dat wij waarschijnlijk ouder zijn en je pesten? Yeah right.

Hmm het is niet dat de emotie er vanaf spat ofzo. Het klinkt als een gedichtje dat iemand van 10 ook had kunnen schrijven (niet lullig bedoeld!).

Dan ga je maar naar het Tina-form als wij te oud voor je zijn.

vind em kut

Ben je onzichtbaar.

ot ik vind het een lelijk versje.

ik vind het niks. :slightly_smiling_face:

Ik vind het veelste simpel, je legt je gevoel er naar mijn weten niet in. Als ik een gedicht maak beschrijf ik elke gedachte erbij… Het moet van je hart komen en niet zomaar ff klakkeloos het er neer zetten. En trouwens als je hem zo lelijk vind ben je er ook niet echt zeker over je zaak.

Ben je echt zo of vervuil je het forum gewoon?

wat een lieve mensen hier! =)