Zelfgehaakte Tapestry hoesjes voor mobiel/tablet

Tapestry gehaakte hoesjes

Voorbeeld tablethoesje wat nog niet af is

Ik mag graag haken en kwam laatst in aanraking met tapestry haken. Dit is haken met een patroon erin. Aangezien ik zelf geen tiental hoesjes nodig ben, wil ik ze graag op maat maken en verkopen.

Telefoonhoesjes kosten 6 euro inclusief verzendkosten
Tablet hoesjes kosten vanaf 6 euro inclusief verzenkosten

Hoe gaat het in zijn werk:

• Bij reacties geef je door wat het formaat is van je telefoon/tablet= Breedte, hoogte en dikte.
  • Ik neem contact met je op over wat voor soort patroon je wil, wil je iets gestreept (hartjes, bloemetjes, enz.) of wil je bijvoorbeeld iets van een dier, boom, auto, enz. Ook vraag ik welke kleur je graag in je hoesje wil hebben. Je kunt er ook voor kiezen om er een rand boven te doen.
  • Vervolgens ga ik op zoek naar een patroon en stel deze samen. Hier maak ik een plattegrond van en deze stuur ik op. Zodat als je het er niet mee eens bent ik het nog aan kan passen aan je wensen.
  • Als ik klaar ben stuur in een foto zodat je kunt zien hoe hij geworden is. Als je het er dan mee eens bent, zou ik het geld graag willen ontvangen en stuur ik hem op.

voorbeelden van patronen:
Dit zijn alleen voorbeelden, in overleg is heel veel mogelijk.

Kleuren die ik op voorraad heb:
Mocht er een kleur niet tussen staan en wil je deze wel graag dan kan ik kijken of ik deze kan krijgen.

1= Fel geel 25= Paars
2=lichtroze 26= Blauw
3=licht groen 27= Oranje
4= Blauw 28= Rose
5= Wit 29= Donker groen
6=Licht geel 30= Middel paars
7=Zalm 31= Mintgroen
8= Groen 32= Middel oranje
9= Blauw 33= Rose
10=Beige 34= Middel rood
11=Middel geel 35=Donker paars
12=Rose 36= Licht grijs