zelfde schoenen

hee meiden.
een vriendin van me gaat rode vans kopen, en vandaag gingen we naar de stad en ik wou ook vans en ik wil misschien ook rode maar mijn vriendin vind dat niet leuk, aan de ene kant begrijp ik dat wel want ik zou het ook niet zo leuk vinden, maar aan de andere kant denk ik; moet ik dan schoenen nemen die ik minder leuk vind, alleen omdat zij ze heeft?
help!

Je kunt ook bordeaux rode vans nemen, net wat anders! Bordeaux kun je trouwens met veel meer kleren combineren.

Wat is bordeaux rood dan? Donkerrood? want die had ik ook gezien en die vond ik ook wel best leuk, maar deze zomer zijn er juist veel felle kleurtjes.

Je vriendin moet niet zeuren, de hele wereld heeft rode vans. :slightly_smiling_face: Maar bordeauxrood is ook wel heeel mooi! Maakt toch niet uit wat er deze zomer is? :stuck_out_tongue: Wat vind je zelf het mooist?

Ik vind juist dat die bordeaux rode met nét wat meer dingen te combineren valt. :slightly_smiling_face:

Ik weet het niet, ik vind ze eigenlijk allemaal mooi haha! :stuck_out_tongue:
Ik stond echt zo in die schoenenwinkel, en ik was van plan om ze vandaag te kopen maar ik vond ze allemaal mooi en kon niet kiezen!
Ik had ook nog wel blauwe gezien die ook wel leuk waren…
maar die gaat een andere vriendin misschien halen (de tweelingzus van die andere vriendin)

http://www.sneakerwinkel.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/v/a/vans_authentic_bordeaux_red.jpg

dit is bordeaux, vind ik persoonlijk veel leuker dan normaal rood

Die hierboven zijn ook wel leuk!

up

opzich snap ik je vriendin wel, als het schoenen waren die niemand heeft, maar er lopen harstikke veel mensen met (rode) vans rond.

je kunt misschien ook voor groen gaan? of geel? je hebt nu ook mooie lichte kleuren als je daarvan houdt? is wat specialer en heb je toch een andere kleur

Ze heeft er inderdaad geen recht op. Maar ik vind dat je als vriendin best tegen een andere vriendin mag zeggen dat je het niet leuk vind. Zolang die vriendin ze dan wel zou mógen kopen. Je kunt iemand niet verbieden iets te kopen.

OT: Ik zou zelf andere kopen, puur omdat ik het ook niet leuk zou vinden als een vriendin dezelfde schoenen zou hebben. Vooral omdat ze rood zijn. Als het nou bruin was, of zwart, oké. Maar verder moet je helemaal doen wat je zelf wilt, want jij bent uiteindelijk degene die de schoenen moet gaan dragen, niemand anders.

Haha mijn beste vriendin en ik zouden precies de zelfde outfit aan kunnen trekken, wij hebben heel veel dezelfde (soort) dingen :stuck_out_tongue: Maar on topic: als jij het zelf niet leuk vind kun je ook een andere kleur nemen maar ik vind niet dat je je keuze van je vriendin moet af laten hangen.

Dat zou ik ook niet leuk vinden, ziet er trouwens ook echt niet uit 2 meiden die samen door de stad lopen met dezelfde schoenen aan. Als het dan nog zwarte vans zijn valt het nog mee maar deze schoenen vallen heel erg op.

Lekkere vriendin is dat dan. Ik zou ze gewoon kopen hoor, er zijn zoveel mensen die diezelfde schoenen al hebben. :slightly_smiling_face: en de donkere rode zijn ook echt heel leuk ja.

^ Dit, en ik vind het heel kinderachtig van haar.
Ik had ook zo een vriendin die dat niet wou. Maar die kocht andersom wel alles wat ik kocht.

naast jouw vriendin en jou zijn er nog duizend andere meisjes die ook op die vans lopen ze liggen niet voor niks in de winkel. kijk als het nou zeldzame hakken of sneakers waren maar dit zijn echt de meest simpele schoentjes.
maar idd misschien kun je bordeaux kopen als je het echt zo’n groot probleem vindt.

Gewoon doen, meis!

Als jij ze graag wilt, gewoon kopen, omdat toevallig je vriendin ze heeft hoef je niet minder leuke schoenen te kopen toch, kdacht dat het leuk was als je dezelfde schoenen hebt? xD

Hmm ik vind het een beetje lullig van je vriendin, als jij ze als eerst had gekocht had zij ze dan ook ineens niet gekocht? Je moet gewoon kopen wat je leuk vindt, alleen denk ik dat die bordeauxrode of een lichtere kleur beter te combineren is, en het ziet er best apart uit als er 2 meiden naast elkaar lopen met dezelfde opvallende schoenen haha

Ik vind ze echt heel leuk en wil ze heel graag maar ik wil geen problemen met haar, of dat ze boos op me is of stomme dingen over me gaat zeggen ofzo… of stommige dingen van me denkt enzo.